У Чернівцях спостерігачі Громадянської мережі ОПОРА 12 січня виявили білборд та сітілайти кандидата на посаду Президента України від "Об’єднання "Самопоміч" Андрія Садового без вихідних даних.
Білборд та сітілайти із написом "Андрій Садовий НАСТУП 2019" не містили відомостей про установу, що здійснила друк, його тираж, дані про осіб, відповідальних за випуск, як того вимагає ч. 3 ст. 59 Закону України "Про вибори Президента України", повідомляється на офіційному сайті "Опори".
Щоб зафіксувати порушення, представниця ОПОРИ викликала поліцію та подала на місці відповідну заяву.
"Наразі, ми бачимо зовнішню рекламу без вихідних даних не тільки Андрія Садового, а і тих політиків, які публічно заявили про те, що будуть балотуватися. Але якщо їх білборди та сітілайти були розміщені до моменту набуття ними статусу кандидата, то вони не могли бути профінансовані з виборчого фонду кандидата, адже відкриття рахунку виборчого фонду можливе лише за наявності копії рішення ЦВК про реєстрацію кандидата на пост Президента України, тому щодо них ми не можемо фіксувати правопорушень", – зазначає Тарас Прокоп, координатор спостереження за виборами Громадянської мережі ОПОРА у Чернівецькій області.
Юридична радниця Громадської мережі ОПОРА Тетяна Юзвяк вказує, що Садовий зареєстрований кандидатом на посаду Президента Центральною виборчою комісією 8 січня 2019 року, тому з 9 січня 2019 року розпочинається період здійснення вказаним кандидатом передвиборної агітації (ч.1 ст. 57 Закону України "Про вибори Президента України"). Згідно ч.16 ст. 64 цього ж Закону забороняється виготовлення та розповсюдження друкованих передвиборних агітаційних матеріалів, що не містять відомостей про установу, яка здійснила друк, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, та замовника відповідних матеріалів.
У разі недотримання вказаної норми винні особи притягуються до адміністративної відповідальності за ч.2 ст. 212-13 Кодексу про адміністративні правопорушення України, котра передбачає відповідальність за розповсюдження (рознесення, вивішування, роздавання) під час виборчого процесу друкованих матеріалів передвиборної агітації, які не містять відомостей про установу, що здійснила друк, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, або у яких така інформація означена неправильно чи неповно, а так само організацію такого розповсюдження.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
13-01-2019, 12:20
0
1 391