RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » У Чернівцях перевізники знову хочуть подорожчання проїзду, але комфорту не обіцяють

У Чернівцях перевізники знову хочуть подорожчання проїзду, але комфорту не обіцяють

Найближчим часом у Чернівцях не з’являться нові маршрутки, але навряд чи налагодиться ситуація із графіком руху.

Про це в коментарі molbuk.ua розповіли чернівецькі перевізники.



Вартість проїзду у чернівецьких маршрутках найближчим часом залишатиметься 5 гривень. Наприкінці року на виконкомі затвердили тариф п’ять гривень, який вже не є тимчасовим. Приватні перевізники, як і раніше, вважають, що тариф занизький. Але чи підвищать його цього року - не знають.

“Деякі перевізники минулого року подавали економічно-обгрунтований тариф і на шість, і на 7,5 гривень. Я обслуговую маршрут №10А та 19 і там ми прораховували економічно-обгрунтований тариф 6,7 гривні. Але зараз ситуація трохи загальмувалася, бо знизилася ціна на дизельне пальне. Якщо кілька тижнів тому дизпальне коштувало 30-31 гривня, то зараз воно вже 27-28 гривень. Хоча водночас підвищилася мінімальна заробітня плата. Тож почнемо заново перераховувати тариф”, - розповіла директор фірми-перевізника Павліна Храпчинська.

Щодо тарифу у п’ять гривень Павліна Храпчинська зазначає — ця ціна терпима, але не для того, щоби розвиватися.

“Я знаю, що пасажири хочуть нових комфортних автобусів. І я їх розумію. Але навіть при тарифі вісім гривень я би не погодилася взяти нові автобуси. Коли останній раз у 2013-2014 році купувала автобуси, заплатила за них приблизно 450 тисяч гривень. Тепер новий автобус українського виробництва коштує майже два мільйона гривень. За нього нереально розрахуватися. Навіть великі підприємства не наважаться брати нові автобуси. Пасажири хочуть комфорту, хочуть вільних маршруток, а не забитих. Але це може бути, якщо буде відповідна варітість. А поки що все залишиться по-старому”, - сказала Павліна Миколаївна.

Приватний перевізник Олег Огородник вважає, що тариф на чернівецьких маршрутках має бути диференційованим, бо у всіх різних кілометраж.

“Проїзд має становити не менше 6 гривень. І хоч вартість солярки зменшилася, але зросла мінімальна зарплата. Найбільша проблема, що немає стабільності. Сьогодні ціна пального одна — завтра інша. Нічого неможливо спланувати. Розрахунки на підвищення тарифу перевізники будуть подавати, але чи погодить це влада, невідомо. А щоб маршрутки почали нормально їздити, має збільшитися прибуткова складова. А до того не чекайте нових автобусів та нормального графіку рух”, - зазначив Олег Огородник.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
11-01-2019, 18:56
Коментарів 0 Переглядів 4 084


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.