Виконувач обов’язків начальника Чернівецького тролейбусного управління Михайло Олексюк пояснив, чому нові машини на автономному ходу пустили в Садгору, а не на Калічанку.
Про це повідомив кореспондент molbuk.ua
"Найбільш доцільно цей тролейбус пустити у Садгору, по першому автобусному маршруту, який обслуговує тролейбусний парк, – розповідає Михайло Олексюк. – Тролейбус має використовувати автономний хід, інакше акумулятори свій термін не використають. У них термін експлуатації десять років. Якщо не будемо використовувати "розряд-заряд", вони швидко вийдуть із ладу".
– Щоби до Садгори їхали звичайні тролейбуси, потрібно будувати дві підстанції. Одна підстанція коштує 30 мільйонів гривень. А ось такі тролейбуси з автономним ходом – саме для цього району, – вважає Михайло Олексюк.
"У Садгору цей тролейбус поїде тому, що там рівні дороги, немає різких поворотів. Тролейбус "Дніпро" на метр довший, ніж звичні для нас Skoda-14Tr, тож не у всі повороти впишеться. Тому його не відправляють на Калічанку, де теж є проблеми із перевезенням", - повідомив в.о. начальника Чернівецького тролейбусного управління.
12-04-2018, 22:25
0
3 104