Про факти неякісного обслуговування в маршрутках та тролейбусах, невиконання перевізниками договорів чернівчан закликають повідомляти муніципальний контакт-центр за телефонами 15-80, 588-888, (050) 222-1580 та (096) 222-1580.
Також можна залишати повідомлення на сторінці муніципального контак-центру у соціальній мережі Facebook, або на електронному сервісі "Відкрите місто" http://www.opencity.in.ua
Про це повідомляє прес-служба міської ради.
Йдеться про поганий санітарний стан транспортного засобу, неетичну поведінку водія або кондуктора, відсутність у водія ідентифікатора з П.І.Б. і фотографією, відмову надати пасажиру квиток, голосну музику у салоні, відсутність у салоні інформації про перевізника, маршрут із зазначенням усіх зупинок та графіком (розкладом) руху, вартість проїзду, права та обов’язки водія і пасажира, а також паління або розмову водія за кермом, неправильне паркування на зупинках та порушення правил посадки і висадки пасажирів, графіків і розкладів руху, на соціальних маршрутах – відмову у безоплатному проїзді громадянам, які мають таку пільгу.
Свої звернення необхідно подавати до муніципального контакт-центру в форматі: № маршруту, № транспортного засобу, дата, час та зміст скарги).
У повідомленні необхідно зазначати дату, час, номер маршруту, номер транспортного засобу, зміст порушення, за можливості надається фотофіксація, а також контактні дані осіб, які погодилися стати свідками.
На основі цих звернень формуватимуться акти та застосовуватимуться до перевізників штрафні санкції.
Нагадаємо, з 1 квітня у Чернівцях
подорожчав проїзд у громадському транспорті - до 2 гривень у тролейбусі та до 4 гривень у маршрутках.
Підписуйтесь на новини "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
5-04-2017, 11:41
0
5 574