RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » «Тариф несправедливий, але підприємство має вижити»: мер Чернівців прокоментував подорожчання проїзду у тролейбусах

«Тариф несправедливий, але підприємство має вижити»: мер Чернівців прокоментував подорожчання проїзду у тролейбусах

Міський голова Чернівців прокоментував сьогоднішнє рішення виконавчого комітету Чернівецької міськради щодо збільшення вартості проїзду у тролейбусах з 1,5 до 2 гривень.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби міськради.

"Різницю між економічно обгрунтованим і прийнятним для споживача, соціально справедливим тарифом має доплачувати підприємству власник - громада, міський бюджет. В іншому випадку підприємство не зможе існувати, - заявив Олексій Каспрук.

Міський голова висловив свою позицію щодо прийняття нових тарифів:

"Про тарифи на проїзд, економіку, порядність і справедливість. Арифметика проста. Є комунальне підприємство – тролейбусне управління, господарем якого є громада, ми з вами. Роками це підприємство не отримувало нової техніки. Не тому, що тут до нас були недолугі керівники, які не хотіли цього зробити. А через те, що тоді були такі економічні реалії, правила гри. Усі кошти з регіонів йшли в загальну кишеню держави, а звідти поверталися копійки. Тобто грошей на оновлення техніки місто не мало. Роки підприємство втрачало свої позиції на ринку перевезень. Сьогодні ми маємо тролейбусів лише третину від потреби, всі вони зношені, відпрацювали свій ресурс. Окрім того, тролейбуси – це транспорт, який виконує соціальну функцію - перевозить пільговиків, школярів, студентів. Це або безкоштовний або пільговий проїзд.

Тепер проста економіка – чим менше машин, чим вони старіші – тим вища собівартість проїзду – бо менші доходи підприємства, більші витрати на оплату енергоресурсів, ремонт та обслуговування машин.

Чернівецьке тролейбусне управління – це наше комунальне підприємство, працює воно прозоро, всі видатки та доходи перевіряються, контролюються. Фахівці порахували – собівартість послуги на проїзд сьогодні, після подорожчання електроенергії, підвищення мінімальної зарплати становить 3 гривні.
Тепер про справедливість. Чи справедливий і обґрунтований такий тариф для споживача? Ні. Тому що не може коштувати стільки проїзд у розбитому старому тролейбусі, на який потрібно очікувати по 30-40 хвилин. За таку послугу споживач платити не буде. Тому власник підприємства – громада, від її імені виконавчий комітет, міська рада повинні прийняти рішення. Якщо послугу підприємства не купують за таку ціну – то ціна має бути такою, за якої її будуть купувати. Вважаю, що тариф, який ми можемо запропонувати споживачу на проїзд у тролейбусі сьогодні – 2 грн. У цьому разі компенсувати з бюджету ЧТУ у цьому році потрібно майже 18,8 млн. грн. Це різниця у тарифі, в тому числі на пільги студентам і школярам, а також компенсація за перевезення пільговиків.

Якщо встановимо тариф 3 грн., то втратимо платоспроможного пасажира. Доходи підприємства зменшаться, розмір компенсації на перевезення пільговиків збільшиться і тролейбусному управлінню з бюджету потрібно буде виділити вже 20,7 млн. грн.

Тому пропоную констатувати, що економічно обґрунтований тариф становить 3 грн., але затвердити для оплати споживачами – 2 грн., залишити безкоштовний проїзд пільговикам та пільги студентам і школярам. Пропонувати міській раді передбачити тролейбусному управлінню кошти на різницю у тарифах, компенсацію за перевезення пільговиків та на оновлення тролейбусного парку.

Тролейбусний парк потрібно оновлювати, без цього ситуація на ринку перевезень не зміниться. І немає значення чи це буде із залученням кредиту, чи винятково за наші власні ресурси. Це потрібно робити, щоб зберегти у Чернівцях екологічно чистий, соціальний електротранспорт", - йдеться у заяві Олексія Каспрука.

Раніше повідомлялося, що виконком підняв вартість проїзду у тролейбусах до двох гривень.

Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Редактор: Микола Кобилюк
28-03-2017, 15:39
Коментарів 0 Переглядів 4 028


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.