Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
«Пасажирів готові перевозити й на даху»: чернівчани обурюються ймовірному підвищенню тарифів за проїзд


Чернівчани обурюються ймовірному підвищенню тарифів за проїзд.

Нещодавно перевізники офіційно повідомили про наміри підвищити ціни за проїзд у громадському транспорті. Зокрема проїзд у маршрутках коштуватиме п’ять гривень, а у тролейбусах – три.

У випадку ухвалення цих рішень виконкомом міськради нові тарифи можуть почати діяти з 1-го березня 2017 року. Поки що це рішення не ухвалено, але чернівчани вже обурюються. Мовляв, не розуміємо, за що перевізники вимагають такі гроші. Розмови людей із цього приводу підслухала кореспондент "МБ".

Ціна не збігається з якістю
– За що платити такі гроші, поясніть, – кричить літня чернівчанка на зупинці громадського транспорту. – Коли з 2,5 гривні підняли до трьох, люди були шоковані. А тоді різниця ж не була така велика. Зараз же ціни хочуть підняти майже вдвічі. Цю ціну абсолютно нічим не можна пояснити. Бензин аж удвічі не подорожчав, нових транспортних засобів не закупили, графік руху кращим не став. Я пішки буду ходити, та п’ять гривень за проїзд у наших маршрутках платити не буду. Тим паче, три гривні за "дряхлі" тролейбуси, які ламаються на ходу.

Молода чернівчанка Христина КВІТ вважає, що для студентів така ціна за перевезення – непідйомна.

– Порахуйте, я живу на Ентузіастів, а навчаюся в центральному корпусі ЧНУ. Тобто пішки я щодня до університету не можу йти, бо це цілий маршрут автобусу №5. Отже, виходить, я двічі на день маю користуватися транспортом. Тільки двічі – це вже 10 гривень. А якщо мені ще кудись треба поїхати того дня? Мій маршрут же не завжди дім-навчання, я маю і якісь інші справи. Я отримую на місяць трохи більше 900 гривень стипендії. Тільки, щонайменше, 300 гривень я буду віддавати за проїзд. Хіба це нормально? – міркує Христина.
Тролейбус студенти не вважають хорошою альтернативою.
– Так, як вони їздять, і скільки разів за маршрут вони можуть зламатися, я на першу пару не потраплю. Це ще треба спочатку у самий тролейбус "залізти". За півтори гривні такі умови – занадто. А не для студентів проїзд взагалі три гривні буде. Знаєте, я не хочу платити стільки, а в кінці мене ще можуть попросити вийти і штовхнути цей металобрухт, – ділиться думкою студентка ЧНУ Ліна.

Спочатку е-квиток, потім подвійні тарифи
Перевізники ж "захищаються" тим, що у Чернівцях ціни за проїзд і так найнижчі з усіх обласних центрів. Та більшість чернівчан здивовані не так ціною за проїзд, як умовами перевезення.

– Добре, я буду платити і 5 гривень, та тоді і ви маєте щось змінити, ні?, – обурено звертається чернівчанка до водія маршруту №10. – Тобто платити треба більше, а умови будуть ті самі? Я маю чекати по 40 хвилин на зупинці, мерзнути, а у літню пору тільки мріяти про кондиціонер. Де графік руху нормальний, сидячі місця для всіх, хто платить по 5 гривень, і транспорт, який не скрипить і дах якого не тече у дощ? Нас везуть, як худобу, і просять за це такі гроші. Не "тикайте" мені тут цінами у Києві чи Львові. Ви бачили, який там транспорт і як водії чітко стежать за графіком руху? Доки в нас не буде такого порядку, ціни піднімати – сором! – сперечається із водієм жінка.

Також люди вважають, що платити за проїзд мають всі, тоді і збитків буде менше.

– А що робитимемо з зайчиками? – цікавиться у водія пасажир.
– Їх немає, я рахую пасажирів на кожній зупинці, – відповів той.

– А я рахую, що це не дисципліна. Спочатку е-квитки встановіть, а потім буде за що просити подвійний тариф, – вважає пасажир.
Чернівчани не впевнені, що після підвищення тарифів ми отримаємо ввічливих водіїв, чисті маршрутні автобуси та зручний графік руху.

– На жаль, із кожним підвищенням цін на проїзд нічого не змінюється, тільки наші шановні перевізники скаржаться, що мало заробляють. Хоча працювати ніхто не відмовляється чомусь. Жоден водій маршрутки з Калинівського ринку не видає квиток на проїзд. А, отже, офіційні їхні дані недостовірні.
Маршрутні автобуси завжди переповнені, а водії хамлять і виражаються нецензурно, пасажирів готові перевозити на даху автобуса. Водії на маршрутах на Садгору не видають талони, а автобус №38 і 1 перестають їх видавати, як під’їжджають до зупинки "Шкільна" і далі по маршруту. Отож, на яких достовірних даних грунтується чергове підвищення вартості перевезення? – обурюється чернівчанка Світлана.
Рейтинг:
(голосів: 1)
4-02-2017, 14:15
Коментарів 4 Переглядів 2873

загрузка...
Hаписав: шш5ш5ш, Коментарів: 0, Новин: 0, 4 лютого 2017 14:59
В новині:
у Льові ще у чергу стають,щоб зайти у маршрутку,і це справедливо.А у нас-хто останній прийшов на зупинку-той перший зайшов у салон:студенти пенсіонерів не пропускають,з малими дітьми теж;водії у машині палять,хоча законом це заборонено

Hаписав: Иван, Коментарів: 0, Новин: 0, 4 лютого 2017 16:37
В новині:
Пока троллейбусы будут перевозить 70% льготников типа пенсионеров и прочих, никакого нормального городского электротранспорта не будет! Когда, наконец-то, уберут эти позорные льготы?!

Hаписав: fdsf, Коментарів: 0, Новин: 0, 4 лютого 2017 21:02
В новині:
Цитата: Иван
Пока троллейбусы будут перевозить 70% льготников типа пенсионеров и прочих, никакого нормального городского электротранспорта не будет! Когда, наконец-то, уберут эти позорные льготы?!

когда дадут людям нормальную зарплату ,пенсионерам пенсию,студентам стипендию

Hаписав: Місцевий, Коментарів: 0, Новин: 0, 5 лютого 2017 00:59
В новині:
У Вінниці тролейбус 3 грн.,маршрутка 4 грн.,все їде по графіку чітко,в салонах чисто,тролейбуси не гримлять на ходу,як в нас,люди стають в чергу!Поки не буде такого в Чернівцях,хрін Вам А не підвищення!!!

У Чернівцях підприємець постачав у дитсадки неякісні продукти: сума збитків сягає 1,5 млн грн
Правоохоронці повідомили підприємцеві про підозру за статтею "Службова недбалість"
Скорочення районів Чернівецької області: навіщо потрібні ці зміни
Експерти з децентралізації вважають, що модель нового районування, оприлюднена Геннадієм Зубком, є найбільш збалансованою
У центрі Чернівців – самовільне будівництво: забудовника перевірять
На початку вулиці Руської розвалили старі складські приміщення і почали зводити офісний центр без дозволу на будівництво
Популярне Коментують
• Новини
























Як за сто дулярів стати знаменітим. Блог Мостіпаки
Про головні події тижня – у блозі Олександра Мостіпаки
Нещасні бабці чи перекупники? Чому нас обманюють на стихійних точках в Чернівцях
Днями вранці в центрі міста мала змогу спостерігати за майстринями перевтілення
Чому Чернівецька ОДА досі без голови: думка
Чернівецька область залишилась однією з небагатьох в Україні, яка через три місяці після обрання Зеленського президентом залишається зі "старим" керівництвом ОДА
загрузка...
"Західний судинний центр" - лікарі, яких ви знаєте! (на правах реклами)

Про особливості роботи центру та переваги методик, які тут використовують, розповіли судинні хірурги "Західного судинного центру" Юрій Оліник та Володимир Савін.
Якісні лабораторні аналізи стали ще доступніші в Чернівцях (на правах реклами)

Лабораторія "МедЛаб" рада повідомити, що в Чернівцях для зручності жителів міста відкрито нове відділення для забору біологічного матеріалу, яке знаходиться за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226.
«ARX» – страхова фортеця України (новини компанії)

Компанія "AXA Страхування" – лідер страхового ринку України – змінила назву на "Страхова компанія "ARX". У свою чергу, компанія "AXA Страхування Життя" працює під брендом "ARX Life".
Схуднути так, щоб зайві кілограми не повернулися (на правах реклами)

Чернівецький психолог допомагає своїм клієнтам позбутися зайвої ваги та утримувати бажану форму за допомогою унікальної програми.
Впевненість на мільйон (новини компанії)

У всесвітньому рейтингу щастя 2019 року Україна зайняла всього лише 133-е місце. Хоча, за словами вчених, які проводили дослідження, якщо описати складові індексу щастя, все досить просто.