RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » «Пасажирів готові перевозити й на даху»: чернівчани обурюються ймовірному підвищенню тарифів за проїзд

«Пасажирів готові перевозити й на даху»: чернівчани обурюються ймовірному підвищенню тарифів за проїзд


Чернівчани обурюються ймовірному підвищенню тарифів за проїзд.

Нещодавно перевізники офіційно повідомили про наміри підвищити ціни за проїзд у громадському транспорті. Зокрема проїзд у маршрутках коштуватиме п’ять гривень, а у тролейбусах – три.

У випадку ухвалення цих рішень виконкомом міськради нові тарифи можуть почати діяти з 1-го березня 2017 року. Поки що це рішення не ухвалено, але чернівчани вже обурюються. Мовляв, не розуміємо, за що перевізники вимагають такі гроші. Розмови людей із цього приводу підслухала кореспондент "МБ".

Ціна не збігається з якістю
– За що платити такі гроші, поясніть, – кричить літня чернівчанка на зупинці громадського транспорту. – Коли з 2,5 гривні підняли до трьох, люди були шоковані. А тоді різниця ж не була така велика. Зараз же ціни хочуть підняти майже вдвічі. Цю ціну абсолютно нічим не можна пояснити. Бензин аж удвічі не подорожчав, нових транспортних засобів не закупили, графік руху кращим не став. Я пішки буду ходити, та п’ять гривень за проїзд у наших маршрутках платити не буду. Тим паче, три гривні за "дряхлі" тролейбуси, які ламаються на ходу.

Молода чернівчанка Христина КВІТ вважає, що для студентів така ціна за перевезення – непідйомна.

– Порахуйте, я живу на Ентузіастів, а навчаюся в центральному корпусі ЧНУ. Тобто пішки я щодня до університету не можу йти, бо це цілий маршрут автобусу №5. Отже, виходить, я двічі на день маю користуватися транспортом. Тільки двічі – це вже 10 гривень. А якщо мені ще кудись треба поїхати того дня? Мій маршрут же не завжди дім-навчання, я маю і якісь інші справи. Я отримую на місяць трохи більше 900 гривень стипендії. Тільки, щонайменше, 300 гривень я буду віддавати за проїзд. Хіба це нормально? – міркує Христина.
Тролейбус студенти не вважають хорошою альтернативою.
– Так, як вони їздять, і скільки разів за маршрут вони можуть зламатися, я на першу пару не потраплю. Це ще треба спочатку у самий тролейбус "залізти". За півтори гривні такі умови – занадто. А не для студентів проїзд взагалі три гривні буде. Знаєте, я не хочу платити стільки, а в кінці мене ще можуть попросити вийти і штовхнути цей металобрухт, – ділиться думкою студентка ЧНУ Ліна.

Спочатку е-квиток, потім подвійні тарифи
Перевізники ж "захищаються" тим, що у Чернівцях ціни за проїзд і так найнижчі з усіх обласних центрів. Та більшість чернівчан здивовані не так ціною за проїзд, як умовами перевезення.

– Добре, я буду платити і 5 гривень, та тоді і ви маєте щось змінити, ні?, – обурено звертається чернівчанка до водія маршруту №10. – Тобто платити треба більше, а умови будуть ті самі? Я маю чекати по 40 хвилин на зупинці, мерзнути, а у літню пору тільки мріяти про кондиціонер. Де графік руху нормальний, сидячі місця для всіх, хто платить по 5 гривень, і транспорт, який не скрипить і дах якого не тече у дощ? Нас везуть, як худобу, і просять за це такі гроші. Не "тикайте" мені тут цінами у Києві чи Львові. Ви бачили, який там транспорт і як водії чітко стежать за графіком руху? Доки в нас не буде такого порядку, ціни піднімати – сором! – сперечається із водієм жінка.

Також люди вважають, що платити за проїзд мають всі, тоді і збитків буде менше.

– А що робитимемо з зайчиками? – цікавиться у водія пасажир.
– Їх немає, я рахую пасажирів на кожній зупинці, – відповів той.

– А я рахую, що це не дисципліна. Спочатку е-квитки встановіть, а потім буде за що просити подвійний тариф, – вважає пасажир.
Чернівчани не впевнені, що після підвищення тарифів ми отримаємо ввічливих водіїв, чисті маршрутні автобуси та зручний графік руху.

– На жаль, із кожним підвищенням цін на проїзд нічого не змінюється, тільки наші шановні перевізники скаржаться, що мало заробляють. Хоча працювати ніхто не відмовляється чомусь. Жоден водій маршрутки з Калинівського ринку не видає квиток на проїзд. А, отже, офіційні їхні дані недостовірні.
Маршрутні автобуси завжди переповнені, а водії хамлять і виражаються нецензурно, пасажирів готові перевозити на даху автобуса. Водії на маршрутах на Садгору не видають талони, а автобус №38 і 1 перестають їх видавати, як під’їжджають до зупинки "Шкільна" і далі по маршруту. Отож, на яких достовірних даних грунтується чергове підвищення вартості перевезення? – обурюється чернівчанка Світлана.
Редактор: diana_vataman
4-02-2017, 14:15
Коментарів 0 Переглядів 3 420


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.