Для Чернівців запровадження електронних квитків у громадському транспорті — це довготермінова перспектива. Адже на це потрібні кошти — як і на втілення проекту, так і на нові тролейбуси, в яких би можна було встановити систему оплати.
Тож коли цей проект запрацює у нас, невідомо, зазначив у розмові з кореспондентом molbuk.ua
міський голова Олексій КАСПРУК:
-Це правильний шлях, яким треба рухатися, щоби ми зняли всі наші проблеми щодо невидачі квитків, обліку пасажирів, розкрадання коштів, реальній компенсації по перевезенню пільговиків, - сказав мер. - Тобто вже треба буде платити податки, вже не можна буде приховати їх. Відповідно, платити зарплатню водіям і таке інше. Дніпро, Львів, Вінниця вже працюють активно над впровадженням сучасної системи електронного проїзного квитка. Проте згідно цифр, що мені озвучили, вартість всіх робіт, послуг, обладнання, обслуговування, створення центру обробки інформації сягає мінімум восьми мільйонів євро. Зазначені міста вже зробили перший крок. Вони оновили рухомий склад. Вони чітко розуміють, що якщо не оновлять транспорт, то, відповідно, їм і кошти нам навряд чи хтось на це позичить. Тобто їм доведеться платити з міського бюджету. А це, нагадаю, не менше 250 мільйонів гривень.
Загалом тут декілька проблем, які можуть стати на заваді впровадженню е-квитка, каже міський голова:
“По-перше, ми не зовсім готові зробити перший крок, тобто оновити тролейбусний парк. Друге - це як нам працювати з перевізниками. Тому що експерти вважають, що ядром для впровадження електронного квитка має бути комунальний транспорт. У нас фактично може бути саботаж з боку перевізників. І, на жаль, ці приклади є і в інших містах пострадянського простору, де встановлювали схоже обладнання. А потім перевізники казали пасажирам: “Ой, ви знаєте, у нас це все не працює, глючить. Тому давайте гроші або виходьте. А без цих речей успішна реалізація цього проекту неможлива. Цей проект може фінансувати ЄБРР. Про це структура, яка працює системно. Тобто перший крок — модернізація рухомого кладу, підприємства, введення сучасного, прозорого управління. Наступний крок — електронний квиток, далі — розбудова нових ліній, модернізація енергетичного обладнання і таке інше. Але мають бути партнерські стосунки".
28-01-2017, 16:30
0
2 359