За 2016 рік Центр надання адміністративних послуг міста Чернівці надав понад 35 тисяч консультацій та прийняв трохи більше 29 тисяч заяв.
Про це зазначив керівник ЦНАПу Петро Луців, звітуючи про роботу центру в 2016 році, пише molbuk.ua.
З них надано 27 тисяч послуг і майже тисяча заяв відхилена. "Щоби зменшити цифру відмов, треба краще інформувати людей про необхідні документи та дії", - додав керівник ЦНАПу.
Найбільша кількість справ стосується роботи з державною архітектурною інспекцією, відділом державної реєстрації ключових прав на нерухоме майно, відділу держреєстрації фізичних та юридичних осіб, держгеокадастру тощо.
"Без належного комп'ютерно-технічного забезпечення організувати роботу на сучасному рівні дуже важко. Багато було зроблено в цьому плані з нашими адміністраторами, яких приєднали до баз даних, реєстрів фізичних і юридичних осіб, ключових прав на нерухоме майно, що спростило роботу", - каже він.
За його словами, рецепція та інфобокс розвантажили чергу, сприяє цьому і функція електронної черги.
В майбутньому у ЦНАПі планують встановити кавомат для відвідувачів та обладнання для видачі електронних паспортів. Працюють і над власним сайтом. У планах також - розширення кількості послуг, які надаватимуть в центрі, тобто додадуться ще 8-10 нових послуг.
Підписуйтесь на новини "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
20-01-2017, 20:26
0
1 763