Останнім часом чернівчани у своїх поштових скриньках знаходять заяви та декларації для оформлення субсидій. Через це багато хто з тих, хто вже має субсидію, хвилюється, що треба її заново оформлювати.
Про це розповіла
керівник департаменту соціального захисту населення Чернівецької міськради Людмила БЕРЕЗОВСЬКА, пише molbuk.ua
- Ці декларації розсилав ПАТ "Чернівціобленерго" відповідно до постанови Кабміну, яка їх зобов’язує це робити, - пояснює Л. Березовська. - Вони розсилають їх через "Укрпошту" і, звичайно, не знають, хто оформив субсидію, а хто - ні. У результаті у нас був дуже великий наплив людей, які не розуміли, треба чи не треба знову оформляти субсидію, якщо прийшли ці заяви і декларації.
Втім, запевняють в департаменті соцзахисту, тим хто вже скористався правом призначення житлових субсидій, їм не потрібно звертатися ще раз повторно і просто не потрібно звертати увагу на ці декларації. Тим же, хто ще не оформив субсидію, потрібно з документами (паспортом, ідентифікаційним кодом, особовими рахунками по сплаті за житлово-комунальні послуги) звернутися в управління соцзахисту за місцем реєстрації для призначення житлової субсидії.
Підписуйтесь на новини "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
21-09-2016, 12:49
0
1 678