Кілька днів буковинці не могли повноцінно користуватися банкоматами і терміналами "Приватбанку". Банкомати не видавали кошти, у магазинах термінали не працювали, в особистих сторінках Інтенет-банкінгу клієнти не могли керувати власними коштами.
У середу, 5 квітня, кореспондент molbuk.ua став свідком скандалу в одному із магазинів Чернівців: жінка оплатила покупку через платіжний термінал. Гроші з рахунку покупця банк списав, а на рахунки магазину не перерахував, на чеку про оплату було написано "операцію відхилено". Покупець сварилася, вимагала гроші назад, так і пішла з магазину ні з чим.
– У чому ми винні? – емоційно каже продавець Валентина. – Кілька останніх днів час від часу термінал не приймає оплату, гроші на рахунки магазину не перераховуються. Але ж проблема у тому, що з платіжних карток покупців кошти банк списує. Люди сердяться, ми вибачаємося, але нічого вдіяти не можемо. Зараз приймаємо оплату лише готівкою.
– У вівторок (4 квітня, – авт.) я не зміг на своїй сторінці у "Приват24" перерахувати гроші з одного свого рахунку на інший. Цього ж дня мені не видав гроші й банкомат, – розповідає фотограф Василь. – Спочатку я не дуже звернув на це увагу, бо усяке буває. Потім я почув, що й інші люди не могли отримати гроші "Привата".
Збій у системі банку стався по всій країні. Як з’ясувалося, банк здійснював складну роботу, фахівці оновлювали систему. Крім того ще й переносили усю потужність банку з Дніпропетровська у інше місце, яке не розголошують. І це би ніхто не помітив, якби щось пішло не так. Під час роботи система дала збій, це відчули клієнти банку по всій країні.
На своїй сторінці у Фейсбуці ці події прокоментував Дмитро ДУБІЛЕТ, ІТ-директор "Приватбанку": "Це складний і дорогий проект, який ми почали ще давно. Затягнули його, до речі, саме через військові дії на Сході – сильно відволіклися на те, щоби перенести всі потужності з прифронтового Дніпропетровська у більш безпечні місця. Сьогодні вночі мали відновити систему, але вдалося відновити лише третину банкоматів. Такий збій стався у нас вперше за всю історію. Ми знаємо, що потрібно зробити, щоби така ситуація більше не повторилася. Наразі всі системи – платежі у Приват24, у магазинах, терміналах – працюють".
Робота банку налагодилася. Тим клієнтам, з рахунків яких банк списав гроші під час кризових моментів, хвилюватися не варто.
– Усі кошти повернуться на рахунки сьогодні-завтра. Якщо є якісь проблеми чи запитання з нездійсненими платежами, звертайтеся на гарячу лінію 3700, – наголосив Вадим ШУМЕЙКО, керівник регіонального прес-офісу банку.
Водночас, чернівчани скаржаться, що і тепер, коли всі системи банку працюють, у деяких магазинах продавці і далі відмовляються брати до оплати платіжні картки.
Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
8-04-2016, 10:08
0
5 241