RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » У Чернівцях перевізники вважають, що обладнання для обліку пасажирів їм не потрібне

У Чернівцях перевізники вважають, що обладнання для обліку пасажирів їм не потрібне

У жовтні чернівчанам та перевізникам міська влада презентувала чеське обладнання для маршруток, якими вже десятки років успішно користуються в Європі. Тестувати впродовж місяця його взялися перевізники 11-го та 12-го маршрутів.

Про це йдеться в сюжеті телеканалу ТВА.

- Це обладнання дає можливість не тільки перевізнику те, що оголошуються зупинки, бачити свій рух. Воно дає можливість бачити кількість витрат палива, коли машина заправлялась, а якщо з машиною щось трапилось, то де вона зупинилась, - зазначив Микола Альбота, заступник голови Асоціації міських перевізників.

Та це в перспективі. А поки:

- Зобов'язує нас ставити таке обладнання міська влада. Для чого? Для того, аби пасажирові простіше було зрозуміти, де він зараз. Це обладнання оголошує зупинки. Для нас як для перевізника це добре, бо знаємо, де є машина, - сказав Степан Косташ, директор ПП "Тарас".

У це чеське обладнання можна додати безліч різних корисних функцій, каже Микола Альбота. Наприклад, контролювати витрати палива та викликати "швидку" і правоохоронців при потребі.

- Перш за все це потрібно людям. Справді. Не перевізнику. Для перевізника це шалено дороге обладнання. У наш час вкладати суми нема звідки, - пояснив Микола Альбота.

Проте, якщо хочемо жити по-європейськи, потрібно таки з чогось починати, вважає Микола Альбота.

- Ну, звичайно, гроші треба вкласти у все, що ми хочемо бачити в нас у громадському транспорті. Якщо ми їздили в Європу і хочемо жити, як європейці, то, звісно, потрібно буде, - визнав Микола Альбота, заступник голови Асоціації міських перевізників.

Спробувати ж додавати інші функції до тих, що вже зараз є, на маршрутах варто. Бо це врешті покращить якість самих перевезень. А особливо їхню безпеку.

- Для того, щоб піти, треба зробити перший крок. Це і роблять перевізники. Звичайно, перше тестування пройшло, тепер починається з паливом, потім кожна інша додаткова функція, - зауважив Микола Альбота.

Та опції, що підлаштовують рух маршрутки під роботу світлофора чи, наприклад, визначення фізичного стану водія, у перевізників викликають сміх.
- Те, що вони там розказують, то дуже такі фантастичні речі. Нам то 100% не потрібно. У нас лікарі не можуть фізичний стан визначити, не те що апарат якийсь завезений, - підкреслив Степан Косташ, перевізник, директор ПП "Тарас".

Електронний облік пасажирів у чернівецьких маршрутках поки не працює. Бо зробити це, знову ж таки, дорого. Та й нема ліцензії, кажуть перевізники. Тож поки чекають на офіційний закон від Уряду.

- А раптом те обладнання буде рахувати в мінус, а не так, як потрібно. І хто тоді буде за це відповідати? Це так само, як стояв міліціонер з якимось пістолетом і міряв собі швидкість. А він не сертифікований, - зауважив Степан Косташ, перевізник, директор ПП "Тарас".

Невдоволені перевізники ще й натиском влади. Кажуть, їм і без чеських приладів непогано працювалось.

- Влада тільки все від нас вимагає. Вкладайте, давайте, доведіть, що ви... ну, не можу сказати. Ми пробуємо щось робити. Але не так все легко, - зізнався Степан Косташ.

Варто згадати, що додаткові опції на обладнанні автоматично підвищать і вартість проїзду. А тут найцікавіше, каже перевізник, бо ж у подорожчанні проїзду звинувачуватимуть транспортників.

- Але ми не маємо куди діватись. Наша влада дуже важко йде на те, аби підняти ціну на проїзд, - підкреслив директор ПП "Тарас".

А завтра, іронізує, у Верховній Раді приймуть закон, який зобов’яже їх рахувати, скільки кроків проходять до роботи.

- Ну от нащо нам це потрібно знати? 100% нам це не потрібно. Ми є перевізники. Нащо нам виконувати чиїсь забаганки?, - наголосив Степан Косташ.
Та й водіям транспортники довіряють. Бо ж запевняють, схема, за якою вони їздять, перевірена часом.

- Водій не має можливості чи то злити бензин, чи ще щось приробити. Він сів за кермо і вийшов з-за керма, - сказав Степан Косташ, перевізник, директор ПП "Тарас".



Примушують чиновники, каже, купувати й GPS-навігатори.

- Незрозуміло, нащо він нам той GPS, але треба. То ж гарно звучить - GPS. Їм потрібно, от вони й говорять те, що їм хочеться, - вважає директор ПП "Тарас".

Водії ж про функцію GPS ні слухом, ні духом. Кажуть, остаточно ще не розібралися з тим приладом.

- Ну, GPS... є там у нас.. Є щось там на цьому склі. Я не знаю, що то. Мені не пояснили. З ним добре тим, що оголошує зупинки. І люди вже знають. Комусь, до прикладу, потрібно до автовокзалу чи до Кварцу. І він за мене говорить, - зазначив Сергій, водій 11-ї маршрутки.

Зате чернівчани щасливі й задоволені новими можливостями в транспорті.

Коли та чи на всіх маршрутах встановлять відповідне електронне обладнання - це вже залежить ні від перевізників, ні від їхньої асоціації. А виключно від рішення міського голови.

Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Редактор: Микола Кобилюк
27-12-2015, 20:50
Коментарів 0 Переглядів 4 370



Присутні віддали шану загиблим Героям Олександру Щербанюку та Василю Аксенину та відслужили молебень
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.

Запрошуємо всіх разом підтримати та визначити кращі бренди Чернівців!