У Центрі обслуговування платників чернівчанам надали 243 тисячі послуг, повідомляє сектор комунікацій ДПІ у м. Чернівцях.
Протягом десяти місяців цього року (відповідно до програми зчитування відвідувачів) Центр обслуговування платників податків відвідало 243660 платників.
Відвідувачам надано понад 243 тисячі послуг: консультаційних – 6848; інформаційних – 5935; адміністративних –19297 та понад 211 тисяч інших послуг (прийом звітності, вхідних документів та інші).
Найчастіше чернівчани звертаються до центру обслуговування з метою видачі їм реєстраційного номера облікової картки платника податків. Таку послугу впродовж цього року отримали 8173 мешканці Чернівців.
До ДПІ у м. Чернівцях цього року надійшло 1950 письмових звернень громадян, в т.ч. 110 заяв та 1840 заяв, за якими передбачено надання інформації (довідок) згідно із законодавчими та нормативними актами. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень збільшилась на 771.
Податківці надали відповіді на 33 письмових запити на публічну інформацію, згідно Закону України “Про доступ до публічної інформації” від громадян.
Скарги на роботу працівників Центру обслуговування на сервіс „Пульс” не надходили.
Податківці нагадують, що сервіс "Пульс" – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФСУ, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
Центр обслуговування платників ДПІ у м. Чернівцях знаходиться за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200-А. Працює у понеділок, середу та п‘ятницю з 09.00 год. до 18.00 год., у вівторок та четвер з 09.00 год. до 20.00 год., у суботу – з 09.00 год. до 16.00 год., неділя – вихідний.
9-11-2015, 12:58
0
1 331