Архітектору Віктор Зотов поділився соціальній інтернет-мережі враженнями від нового українського дизеля "Львів-Чернівці":
"Їду довгоочікуваним "регіональним експресом" Львів - Чернівці. Це "першій український дизель" – ще одна моя надія почати пишатися українським продуктом: сходи у вагон – як драбина на горище, майже вертикальні, триматись нема за шо, опалення – на повну, вентиляція не працює, або її нема взагалі, два туалети на поїзд, електричні розетки – жодної не знайшов, штучне світло – як у гінеколога на прийомі...
І головне: всі сидіння – одне напроти одного при мінімальній дистанції, всі сидять, підтягнувши ноги під себе, впершись колінами одне в одне. В такій позі в середньому витримуєш хвилин 15.
Це – жахлива помилка проектантів: треба поставити сидіння одне за одним, як у літаку – комфорт підвищиться в 10 разів та навіть щільність буде вище. При тому, що людей набилося, як у совєцький товарняк, всередині вагону – купа зайвого місця.
Звичайно ж, компенсовано ці недоліки прикрасою з кружечків на зайвому склі на вході.
Проектувальники (вони ж були тут?) – генії, досвід інших іх не цікавить.
Яка відповідальність керівників цього точно не дешевого проекту потягу – захерячить у виробництво отаке? Скільки такого лайна вже зробили?
Читайте також: Швидше лише літаком: новий потяг "Чернівці - Львів" порівняли з "Ан-70"Чи був конкурс (тендер) на кращого розробника (проектувальника), виробника? Є такий світовий тренд – "recearch based design", або простіше – спочатку думати, потім діяти, перш за все – вивчити, як люди роблять. І кращий до того стимул – припинити нашу тотальну безкарність.
Із позитиву: немає реклами, немає оголошень. Але, думаю, просто не встигли ще. Як маленький приклад – останнє фото підвісної ручки, в якій немає жодного сенсу, вже передбачено місце під рекламу".
Віктор Зотов написав це на своїй сторінці в інтернет-мережі "Facebook", де він також опублікував фотографії з потягу.
18-10-2015, 13:08
0
6 767