На Буковині - найменш активні онлайн-покупці в Україні

Новини Чернівців / економіка, бізнес
2 896
0
На Буковині - найменш активні онлайн-покупці в Україні

Найактивнішими онлайн-покупцями в Україні є жителі столиці. На їх частку припадає 31% всіх покупок. Другими в рейтингу активності покупців йдуть жителі Дніпропетровської області - на їх частку припадає 9% всіх покупок. І замикають трійку лідерів харків'яни - 8%.

Про це розповіла директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Юлія Шилова, пише Gigamir

За даними Юлії Шилової, жителі Донецької області за рік спустилися в рейтингу на три позиції і зараз посідають п'яте місце з часткою в 6% від усіх покупок. А ось в Кіровоградській області кількість покупців за останній рік подвоїлася, і вона піднялася в рейтингу активності покупців з 20 місця на 9-е. Новачок рейтингу - Миколаївська область. Зараз на частку її жителів припадає 2,2% всіх покупок.

"Вибули з рейтингу жителі Криму, а Луганська область перемістилася на 20 місце. В цілому покупці LeBoutique із зони АТО масово переїхали жити і працювати в Київ, Харківську, Кіровоградську, Миколаївську, Одеську, Запорізьку та Вінницьку області. При цьому вони залишаються активними покупцями одягу , взуття та аксесуарів ", - повідомляє експерт.

У топ-5 регіонів з найменшою кількістю активних покупців потрапили Волинська, Чернівецька, Тернопільська, Чернігівська та Луганська області.

"Така низька споживча активність (крім Луганської області) пояснюється тим, що в Чернівецькій області онлайн-покупки замінюються місцевими оптовими ринками, а у Волинській, Тернопільській та Чернігівській області - власної легкою промисловістю. Також Волинська, Чернівецька та Тернопільська області - це регіони, в яких висока частка трудової міграції, відповідно, там потреба в одязі та взутті закривають передачі з Європи ", - констатує Юлія Шилова.

Прогнозуючи, як може змінюватися купівельна активність протягом 2015 року, директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Юлія Шилова зазначила, що на це впливає маса чинників: починаючи з того, чи вчасно виплатили зарплати на містоутворюючих підприємствах, і закінчуючи погодою, ціною на м'ясо, бензин і банани.

"В цілому ми налаштовані оптимістично і розраховуємо вирости за 2015 на 20% порівняно з минулим", - резюмувала Юлія Шилова.

0 коментарів

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
ТОП 10
Скандал у Чернівецькій ОВА: волонтерка заявила, що її центр допомоги воїнам обікрали
76 143
Відкриття ТРЦ «Bukovyna Mall» та скандал у Чернівецькій ОВА: головне за добу
73 016
«Тут культура кави вища»: у Чернівцях подружжя з Курахового відновило власний бізнес
41 328
Сьогодні у Чернівцях відкриють ТРЦ Bukovyna Mall: які маршрутки туди везуть
32 697
У Чернівцях маршрут №13 стане комунальним: розрахунок за проїзд лише безготівковий
31 126
Віддали життя у боях за Україну: у громадах Буковини попрощаються із загиблими воїнами
25 511
«Доводилося виходити вночі»: як бізнес у Чернівцях працював під час тривалих знеструмлень
24 324
Блогерка, що йшла пішки від Львова до Чернівців, та підготовка до відкриття Bukovyna Mall. Головні новини
23 998
Колядували та отримували подарунки: у Чернівцях відкрили найбільший ТРЦ «Bukovyna Mall» – фото
20 319
«Там життя може обірватися будь-якої миті»: прикордонник із Буковини з перших днів на війні — відео
15 944