З 30 квітня розпочне роботу Центр надання адміністративних послуг. Рішення ухвалив 26 квітня виконком міськради.
Центр буде працювати на базі Дозвільного центру, який досі надавав біля 39 адмінпослуг. Тепер до нього долучать й інші виконавчі органи міськради та підприємства, які надають адміністративні послуги.
Чернівчанам, щоби отримати будь-яку інформацію, дозвіл, довідку, погодження, посвідчення вже не доведеться бігати різними установами. Всі питання можна буде вирішити в одному приміщенні.
Працівники Центру мають надавати громадянам повну інформацію про перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення тощо. 
Також у повноваження нового центру входить видача бланків заяв та допомога при їх заповненні. 
Перелік виконавчих органів міськради та підприємств, що надають адмінпослуги:
 • відділ державної реєстрації міськради;
 • відділ охорони культурної спадщини міськради;
 • департамент економіки міської ради;
 • департамент житлово-комунального господарства;
 • департамент містобудівного комплексу та земельних відносин;
 • служба у справах дітей міськради;
 • управління освіти міськради;
 • Першотравнева районна рада;
 • Садгірська районна рада;
 • Шевченківська районна рада;
 • МіськШЕП.
      
      
      
      
      
   
   
   
    
    






 
      
    
        
 
 
 
 
 
