
У Чернівецькій області споживачу повернули кошти за неякісно виконані роботи при встановленні металопластикових дверей.
Це зробили за допомогою фахівців управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області.
До Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області надійшло звернення споживача щодо порушення умов договору при виготовленні та монтажі міжкімнатних металопластикових дверей нестандартного розміру. Було встановлено невідповідність фактичних замірів умовам договору.
Фахівці управління надали заявнику роз’яснення та консультації щодо можливих способів захисту прав. Адже відповідно до статті 10 Закону України "Про захист прав споживачів", у разі порушення умов договору про виконання робіт чи надання послуг споживач має право вимагати: безоплатного усунення недоліків; зменшення ціни; відшкодування збитків; відмови від договору, якщо роботу не виконано у встановлений строк.
Працівники управління допомогли у складанні заяви до підприємця про розірвання договору купівлі-продажу та повернення коштів за товар і ненадані послуги.
За результатами розгляду письмової заяви підприємець визнав безпідставність своєї відмови задовольнити вимоги споживача та повернув кошти у розмірі 43 500 грн.
В управлінні Держпродспоживслужби в Чернівецькій області нагадує: у разі порушення прав споживачі можна звертатися за консультаціями та допомогою до управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами (м. Чернівці, вул. Степана Бендери, 6).
Читайте новини "МБ" у Google News | Facebook | Telegram | Viber | Instagram