Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook

Новини Чернівців / Вибори-2020 на Буковині / новини
2 423
0
Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook

Стало відомо, скільки грошей на політичну рекламу в Facebook витратили кандати на посаду міського голови Чернівців.

Відповідну інформацію оприлюднив громадянська мережа "Опора", пише molbuk.ua



Так, зі сторінки кандидата у мери Чернівців від "Слуги народу" Віталія Другановського запускали рекордну кількість рекламних кампаній - 53. Рекламувалися дописи із закликами підписуватися на сторінку (дописи з таким змістом рекламувалися 17 разів), з оцінкою від Другановського проблем міста (руйнування архітектурної спадщини, несприятливість ведення бізнесу, погані дороги і т. д.), з інформацією про візити на підприємства, конференцію Чернівецької обласної організації політичної партії "Слуга народу", а також відгуки про кандидата від однодумців та вітальні дописи (від єврейського нового року Рош Ха-Шана до Дня фізичної культури та спорту). Загалом Віталій Другановський на рекламну кампанію і фейсбуці витратив близько 4 208 доларів. Усі рекламні кампанії були спрямовані на Чернівецьку область та були оплачені Віталієм Другановським або сторінкою "Другановський Віталій - Слуга Народу".

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook


Відсторонений від посади міського голови Чернівців Олексій Каспрук рекламував зі своєї сторінки лише один пост - про спростування доцільності дій “Слуги народу” щодо створення Стратегії розвитку Чернівецької області, адже така стратегія вже існує. Цей пост коштував до 100 доларів та більшою мірою охопив Чернівецьку область, однак його також могли бачити і у всіх інших областях України.

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook


Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook


Один із кандидатів у мери міста Віталій Михайлішин від початку виборчого процесу оплатив лише одну політичну рекламу 22 вересня. Це пост з інформацією про пільговий проїзд у громадському транспорті.

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook


Кандидат на посаду міського голови від “Єдиної Альтернативи” також розміщував небагато реклами на своїй сторінці - рекламувались лише 3 пости, які загалом коштували 630 доларів. Зазначимо і те, що відео з назвою “Місту потрібен новий мер”, яке певною мірою стало вірусним обійшлося кандидатові у суму від 300 до 399 доларів.

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook

Кандидат у мери Чернівців від «Слуги народу» витратив майже $2 тис на свою рекламу у Facebook


Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram



0 коментарів

РЕКЛАМА
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
ТОП 10
У Чернівцях колишній начальник фіскальної служби почав самовільне будівництво у заповіднику
28 727
Купують сітками: на ринках Чернівців ціни на капусту рекордно низькі
15 221
У селі на Буковині жінка з кількаметрової висоти впала з кладки у річку
13 160
З одного боку – скеля, з іншого – крутий схил: на Буковині розпочали ремонт гірського серпантину
10 278
«Що нам тепер робити? Помирати?»: на Буковині мобілізували чоловіка, батьки якого обоє з інвалідністю — відео
9 664
Сильні заморозки і дощ з мокрим снігом: на Буковині у вихідні погіршиться погода
8 727
Два закарпатські села потрапили до переліку найкращих туристичних сіл світу
8 561
Прокуратура вважає, що в Чернівцях діяла ОЗГ, яка розтратила 2,2 млн грн "Міськсвітла"
7 174
Старшокласники будуть навчатися не всюди: які школи у Чернівцях стануть ліцеями
6 831
Суди тривали роками: примішення колишньої "Української книги" у центрі Чернівців повернули громаді
6 031


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.