Фищук заявив про необхідність відновити вузькоколійку, що зв’язувала Львів і Чернівці зі столицями Європи

Новини Чернівців / політика, влада
2 294
0
Фищук заявив про необхідність відновити вузькоколійку, що зв’язувала Львів і Чернівці зі столицями Європи

Голова Чернівецької обласної державної адміністрації Олександр Фищук заявив про необхідність відновити вузькоколійку, що зв’язувала Перемишль, Львів і Чернівці з різними містами й столицями Європи.

Про це він заявив сьогодні під час спільного виїзного засідання Комітетів Верховної Ради з питань транспорту, бюджету, фінансової політики і банківської діяльності та з питань економіки в Івано-Франківську.

У своєму виступі посадовець нагадав, що до приходу радянської влади на Західну Україну всі європейські столиці були зв’язані зі Львовом і Чернівцями залізничним сполученням.

Читайте також: "Чернівці можуть стати частиною великого економічного простору": нардеп Березюк розповів про проект "нового шовкового шляху"

"Внесення до проекту Національної транспортної стратегії України до 2030 року розбудови дорожньої та прикордонної інфраструктури з відновленням транскордонного залізничного руху за історичними напрямами "Шовкового шляху" та "Дороги з варяг у греки" відкриє перед усією Україною нові геополітичні можливості, – підкреслив очільник виконавчої влади Буковини. – 280 кілометрів вузької колії поруч із широкою колією від Перемишля через Львів, Коломию, Чернівці аж до Сучави – це не тільки нові робочі місця на західноукраїнських територіях, а, найперше, колосальні можливості для розвитку всієї країни та її представлення на політичній карті Європи в новій іпостасі, – наголосив голова облдержадміністрації, – це євро колія".

"На жаль, 10 років тому закрили і наскрізний проїзд колією, що поєднувала через географічний центр Європи прикордонні області України – Одеську, Вінницьку, Чернівецьку, Івано-Франківську й Закарпатську з регіонами Словаччини, Угорщини, Румунії й Молдови, які межують з Україною. Його відновлення не потребує великих капіталовкладень, але зв’яже чорноморські та карпатські туристично-рекреаційні зони, ставши революційним поворотом не тільки в логістиці України, а й Європи. Та це можливе лише засприяння Мінінфраструктури і ПАТ "Укрзалізниця", - додав посадовець.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram

0 коментарів

РЕКЛАМА
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
ТОП 10
Трагічна звістка з фронту: загинув захисник із Буковини Дмитро Костенюк
8 402
Українцям треба терміново замінити паспорти: які документи більше недійсні
6 306
На Буковині на щиті зустрінуть воїна Миколу Івануцу
5 215
«Українки – красиві й самодостатні!»: чернівчанка представила Україну на «Місіс Всесвіт»
4 124
«Багато разів прощався з життям»: освітянин-воїн із Буковини майже пів року пробув на позиціях у напівоточенні
3 865
ДТП у Чернівцях на важливому перехресті, рух ускладнений в усіх напрямках
3 425
Загубилася в лісі під час відпочинку: на Буковині рятувальники долучилися до пошуків жінки
3 023
Українцям готують нові соцвиплати: хто їх може отримати
2 754
Що краще - згрібати опале листя, залишати чи скошувати: рекомендації фахівців
2 378
Оновлять календар профілактичних щеплень: безкоштовно вакцинуватимуть від вірусу папіломи
2 377


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.