Скільки шкіл на Буковині не мають якісного підключення до Інтернету

Новини Чернівців / новини
1 131
0
Скільки шкіл на Буковині не мають якісного підключення до Інтернету

У Чернівецькій області 48 шкіл не мають якісного підключення до Інтернету.

Така інформація випливає із карти, оприлюдненої Міністерством цифрової трансформації України, пише molbuk.ua



"При визначенні наявності оптоволоконного підключення ми брали до уваги не тільки технологію, а й швидкість з’єднання, яка притаманна винятково волоконно-оптичним технологіям. Вона мала становити не менше 30 Мбіт/с. Але якщо йдеться про цілі Мінцифри, то для того, щоб учням та вчителям отримувати необхідний для навчального процесу контент та ефективно працювати онлайн, необхідно не менше 100 Мбіт/с. До речі, це відповідає ініціативі Європейського Союзу Gigabit Society", – йдеться у повідомленні.



Також зазначається, що загальна кількість шкіл в Україні – 16317, а доступ до інтернету за допомогою оптоволоконних технологій має 9773 школи (60%). Ще 6 544 шкіл не мають доступу до якісного Інтернету.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.