Минулого тижня в Україні почали приймати документи на виготовлення закордонного біометричного паспорту. Одразу ж у Чернівецькому відділенні міграційної служби утворились довжелезні черги охочих. У приміщенні постійно перебували від 50 до сотні буковинців.
Керівництво міграційної служби в області заспокоювало, що через тиждень обладнання для виготовлення нового паспорту завезуть і в деякі районні відділення. Після цього таких черг не буде. У цьому всіх запевняв
заступник начальника управління Державної міграційної служби Валерій ПОПОВ. На одній із чернівецьких радіостанцій я натрапив на ефір із цим посадовцем. Вирішив поставити йому питання: "Що заважає встановити електронну чергу на подання документів на закордонний паспорт та чому це не зроблено?".
Почув стандартну відповідь чиновника.
– Ми вивчаємо доцільність такого нововведення. У зв’язку з тим, що планується встановлення додаткових робочих місць щодо виготовлення біометричних паспортів. Але якщо ми визначимо доцільним електронну чергу, то запровадимо її на нашому сайті.
Того ж дня я пішов у відділення міграційної служби подати документи на виготовлення закордонного біометричного паспорту. Точніше, не подати документи, а записатись у чергу. Розумів, що того ж дня я не подам документи, але хоча би запишусь на наступний тиждень.
У приміщенні було приблизно 30 людей. Заповнив заяву. З нею відправили в інший кабінет. Там щось написали на заяві і знову відправили до секретарки, щоб записала в чергу. Виявляється, моя черга для подання документів прийде аж наприкінці квітня (?!).
Людина витрачає кілька годин часу, гроші на проїзд лише для того, щоб дізнатись, що документи на виготовлення паспорту вона зможе подати через три місяці. Як можна у такій ситуації ще "вивчати доцільність" запровадження електронної черги?
Висновок напрошується такий, що під час формування електронної черги у працівників міграційної служби зникне можливість коригувати чергу. Тому вони навряд чи визнають "доцільним" її запровадження.
21-01-2015, 19:35
0
3 821