Славляться нинішні Чернівці понтами і дорогими на вигляд ресторанами. Люди охоче ідуть на вулицю Кобилянської, де ціни дуже навіть львівські або й київські, а взамін отримують неякісне обслуговування, хамство і зіпсутий настрій. На такі популярні ресторації натрапила і я з друзями. Приїхали вони з-за кордону та попросили відвести у найкраще кафе. І щоби обов’язково – на вулиці Кобилянської, бо гарно ж.
Вони готові були заплатити дорожче, лиш би все було смачно і якісно.
Популярний заклад саме відкрився після ремонту. Тут майже холодну каву нам принесли через півгодини. Та це ще півбіди. На дуже гарній білій порцеляновій чашці я помітила жирний, величезний відбиток чиїхось губ. Кличемо офіціантку, запитуємо, що це таке. "Ну, помада це, червона. А що таке?" – нахабно і трохи незадоволено перепитує вона.
"А що ця помада робить на нашій чашці?", "От ви випили і лишили відбиток! Знаєте, як важко ми потім миємо це?" – обурюється дівчина.
Доводити їй, що відбиток уже там був і що хлопець із нефарбованими губами не міг би лишити там цей слід, виявилося марно. То, видно, про цю "родзинку" вони говорили, коли хвалили свою дорогу каву за 50 гривень…
В іншому ресторані, де нібито все дуже якісно, після того, як наша компанія залишила кругленьку суму, відмовилися нас обслуговувати в іншому залі закладу. Вони попросили у всіх документи. Ми показали – їм не підійшли. Далі нас не обслуговували. Таксі нам тут також не змогли викликати у зливу, бо "ми цим не займаємося".
Такі ляпи є навіть у ресторанах, які хизуються рекомендацією "Ревізора" – є такий один біля театру. У меню там не вказані під стравою інгредієнти, які туди входять (хоч мали би). Замовляєш салат із тунцем – і маєш здогадатися запитати, чи риба у них не солодка. "Це ваші проблеми, що ви не їсте солодку рибу, ми так готуємо. А не попередили, бо ви не запитали". Книгу скарг дуже довго не хотіли приносити. Сумніваюсь, що листочок з нашими зауваженнями там ще є, треба піти перевірити...
В ішому, теж досить дорогому закладі у центрі міста, моїм друзям замовлений борщ не несли годину. Вони перепитали, чи варто очікувати далі, бо обід вже закінчується, а вони досі голодні. Їм відповіли, що борщика уже немає і що вони можуть бути вільними. "А чого ви не попередили, ми ж чекаємо?", - перепитали вони в офіціанта. "А ви не здогадались, раз ми вам нічого не несемо?". Та рахунок за те, що вони принесли стакан води з лимоном дали, ще й плату за обслуговування вказали.
Тож, не купуйтесь на дорогі заклади, особливо тоді, коли вам треба відвести кудись людей із інших країн. Бо захочете їх вразити, а вийде навпаки. Як результат – зіпсутий настрій гостей і торба вражень від чернівецького обслуговування. Соромно якось, ціни європейські, а сервіс – ніякий.
Діана ВатаманЧитайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
17-07-2018, 16:43
0
14 554