"Вже дві години намагаюся додзвонитися у довідкову центрального автовокзалу. Там або зайнято, або ніхто не бере слухавку, а мені терміново потрібно поїхати до Тернополя", – поскаржилася редакції по телефону чернівчанка.
Я перепитала, чи правильний номер набирає жінка, звірили у довіднику – все правильно. Щоб допомогти людині, знайшла графік розкладу автобусів в Інтернеті. А потім і сама взялася набирати номер довідкової. Мені "пощастило" так само, як і жінці. Спочатку почула короткі гудки, а потім слухавку ніхто не піднімав. І так кілька разів. Яким чином працює довідкова служба автовокзалу – не відомо. Але про спілкування з довідковими службами, мабуть, може розповісти багато людей.
Насамперед дивує той факт, що майже ніхто з працівників довідкових не говорить елементарних ввічливих слів "доброго дня" або "до побачення".
Можливо, це вказано у якихось службових інструкціях, але неприємно, коли ти вітаєшся, а тебе просто ігнорують і не відповідають.
Якщо додзвонитися у довідкову службу вдасться, не розраховуйте на детальну інформацію. Щоб дізнатися про три рейси автобусів, мені якось довелося телефонувати кілька разів. Жінка конкретно називала один рейс і кидала слухавку. Коли я знову набирала номер, з острахом чекала "привітних" слів і почувалася винною, що відволікаю людей.
З одного боку, я співчуваю працівникам довідкових служб. Спілкуватися впродовж цілого дня по телефону, мабуть, складно. Та й телефонують люди різного характеру. Але з іншого боку – це ж ваша робота, причому у сфері обслуговування.
А за всіма нормами клієнт завжди правий і ввічливість – це важливий показник. Але чи у наших довідкових службах?
27-09-2012, 16:49
0
3 260