Якщо пройтися історичною частиною, то можна побачити, що останнім часом на фасадах будинків майже немає реклами. А ще зовсім недавно її було досить багато.
– Туристи, з якими я проводжу екскурсії, завжди звертають увагу на рекламу та вивіски магазинів, кафе. Вони кажуть, що останнім часом вивіски стали більш вишуканими, відчувається європейський підхід. Особливо привертають увагу вивіски, зроблені в одному стилі, – розповіла директорка муніципальної бібліотеки Леся Щербанюк. – Киянам подобається, що в нашому місті значно менше, ніж у них, рекламних щитів на фасадах будинків, тому можна милуватися архітектурою. Також поменшало різних рекламних конструкцій на тротуарах. Скажімо, раніше через них неможливо було пройти вулицею Кобилянської, а зараз можна спокійно прогулятися.
Зате в нових мікрорайонах реклами не поменшало. Для прикладу, фасад торгового комплексу"Формаркет", що на проспекті Незалежності, весь заліплений рекламними банерами. Як повідомив депутат міськради Олексій Просяний, члени земельної комісії проголосували за поновлення товариству "Панорама" договір оренди на землю терміном на п’ять років. Але за однієї умови: власники комплексу повинні привести у порядок фасад будівлі. Дали їм на це пів року. Якщо за цей час нічого не зроблять, то міська рада пригрозила сама вирішити це питання. Напевно, депутатам доведеться лазити по багатьох будинках і знімати рекламу.
Департамент містобудівного комплексу та земельних відносин припинив надавати дозволи на встановлення рекламних конструкцій на тротуарах. "Тепер стало легше їздити дитячим візочком, – каже Марина, яку зустріли на вулиці Заньковецької. – Бо в центрі і так дуже вузькі тротуари. Частину з них займають сходи до магазинів, дерева. А тут ще й рекламні щити майже на кожному кроці. Добре, що їх забрали".
– До Державних будівельних норм внесли зміни, які стосуються тротуарів, на яких заборонено встановлювати будь-які рекламні конструкції, зокрема штендери. Раніше діяло положення, яке дозволяло розміщувати їх біля об’єктів комерційної діяльності, які сплачували за це відповідні кошти до міського бюджету, – пояснила головна архітектора міста Наталія Хілько. – Зараз за розміщення рекламних конструкцій на тротуарах загрожує штраф. Гадаю, реклама на штендерах застаріла і вже не приваблює споживачів. До того ж ці конструкції захаращують місто і заважають пішоходам. Потрібно переходити на сучасні види реклами, скажімо, електронні табло. Їх можна розміщувати у вітрині магазину, і на це не потрібен дозвіл. Такі приклади у місті вже є.
28-05-2021, 12:49
0
2 167