КОРОТКО

---
1 727
0
Припиняється випуск "Таврії"
З 1 січня 2007 року Запорізький автомобілебудівний завод припиняє випуск "Таврій". Ще деякий час після того планується виготовляти "Славути" і "Таврії-пікапи". Керівництво концерну закликає автолюбителів не боятися дефіциту запчастин. Сервісні центри, які обслуговують "Таврії", працюватимуть у звичному режимі.
За оцінками фахівців, попит на "Таврії" через два-три роки мав би впасти так, що виробництво стало би нерентабельним. Попит зменшився вже нинішнього року через запровадження норм "Євро-2", що призвело до подорожчання авто. Перша машина ЗАЗ-1102 "Таврія" зійшла з конвеєра заводу 1988 року.
На підприємстві існували розробки нової "Таврії-2", але ЗАЗ відмовився від власної моделі і вирішив перейти на збирання Daewoo, ВАЗ, Chevrolet, Opel, Mercedes, Chery і Tata.


Volkswagen – за сім тисяч євро
Ідея виготовлення недорогих моделей для ринків не дуже заможних країн охоплює дедалі більше виробників. Німецька компанія Volkswagen почала розробку нової бюджетної моделі. Авто повинно бути невеликим, але комфортним і надійним, щоби підтримати високий престиж марки. Керівництво Volkswagen заявило, що орієнтовна ціна моделі, яка ще не має назви, становитиме 7000-7500 євро – залежно від комплектації. Виробляти машину почнуть 2008 року на заводі в Калузі (Росія).
На ринках країн СНД модель конкуруватиме з Renault Logan і продукцією компанії "АвтоВАЗ". Німці вважають, що матимуть перевагу, адже на їхню користь працюватимуть більш престижна марка і традиційна надійність.
Так звані бюджетні автомобілі розраховані насамперед на ринки, що розвиваються – Росії та інших країн СНД, Туреччини, Румунії, Болгарії. Однак перші недорогі авто, як з’ясувалося, мають непоганий попит і в ЄС. Бюджетними прийнято вважати невеликі сімейні авто вартістю до 10 тисяч доларів (8,5 тисячі євро).


Lada потрапила до десятки найуспішніших
Складено десятку найпродаваніших автомобілів усіх часів. До неї потрапили машини, які уособлюють чотири підходи до автомобілебудування: американський (великі та неекономні машини, які добре -продаються за рахунок великого внутрішнього ринку), японський (мініатюрні, економічні, надійні), європейський (надійні авто, які стали культовими) і радянський (дешеві та прості).
- Лідером стала Toyota Corolla – понад 35 мільйонів авто. Своє лідерство Corolla збереже ще довго, бо випускається вже 40 років, і дев’яте покоління має стійкий попит.
- Ford F – 25 мільйонів, хоча продається лише у Північній Америці. Нині кожні 30 секунд у США, Канаді та Мексиці продають один пікап Ford.
- Volkswagen Golf – 24 мільйони. Найпопулярніше авто Європи. За її межами продається гірше.
- Volkswagen Beetle – 21,5 мільйона. Рекордсмен, бо понад 50 років продавалася одна модель майже без змін.
- Ford T – 16,5 мільйона. Перше авто, зібране на конвеєрі.
- Honda Civic – 16,5 мільйона. Випускається з 1972 року, нині – восьме покоління.
- Nissan Sunny / Sentra / Pulsar – 15,9 мільйона.
- Volkswagen Passat – 14 мільйонів.
- Lada – 13,5 мільйона. Продається під різними марками, але насправді є переробленим Fiat 124. Досі продається в кількох десятках країн.
- Chevrolet Impala – 13 мільйонів. Типове велике і недороге американське авто.

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують