Відтоді, як Україна та Польща виграли тендер на проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 року, минуло вже майже два місяці. За цей час в українських містах, які прийматимуть матчі єврофоруму, було встановлено чимало білбордів, які вітали цю перемогу. У Польщі, навпаки, жодних плакатів про історичний виграш.
А загалом робота української сторони триває лише у повідомленнях для ЗМІ. По суті Україна за цей час ще не зробила нічого, окрім обіцянок УЄФА, які потрібно виконувати. НСК "Олімпійський" у Києві продовжує лякати своїм виглядом з далеко не чистими туалетами та "замороженим" будівництвом біля паркану офісно-торговельного центру. Про новий стадіон на місці іподрому заявляв мер Києва Леонід Черновецький і навіть назвав кошторис – 60 мільйонів євро. Далі все пішло за традиційною схемою – маса піару і нуль роботи.
У Львові новий стадіон будується лише на словах, хоча місце вже виділили. Доcі невідомо, хто фінансуватиме це будівництво і хто його будуватиме.
Ще одна проблема України на шляху до Євро-2012 – це дороги. У нас їх багато, але не скрізь можна їздити. Навіть більше – в Україні немає жодної автомагістралі, яка б з’єднувала міста, де відбуватимуться матчі, і відповідала б рівню хоча б не Німеччини, а Польщі.
Шматками по 20 кілометрів роблять так звану "Варшавку", яка має з’єднати Польщу з Києвом через Ягодинський прикордонний перехід. На інших шляхах перетину кордону з Україною ситуація аналогічна.
Єдина втіха – будуються стадіони "Шахтаря" у Донецьку та у Дніпропетровську для "Дніпра". Хоча до цього нещодавні тріумфатори Євро-2012 не доклали своїх зусиль.
Міністр транспорту заявляє: "Дайте мені 25 млрд гривень, і я побудую дороги". Ще один чиновник каже, що зробимо вокзали і аеропорти, але не каже коли...
Жоден залізничний вокзал, за винятком центрального київського, не зможе прийняти всю масу людей, які будуть їхати на Євро-2012. Вокзал Донецька нагадує споруду початку XX століття і більш схожий на зупинку у степах Криму. Трохи краща ситуація у Львові та Дніпропетровську. З аеропортами те ж саме. "Бориспіль" більш-менш відповідає рівню, але не зможе прийняти всіх охочих завітати до України. Про приміщення аеропорту у Львові та Донецьку взагалі краще промовчати.
У Польщі ситуація зі стадіонами аналогічна, але автобани від німецького кордону будуються повним ходом.
Цей перелік недоліків зроблено не тому, що є бажання комусь насолити. Просто хочеться нагадати, який величезний обсяг роботи необхідно виконати, щоб зрештою знову не цитувати "класика" української політики: маємо те, що маємо... (за матеріалами champion.com.ua)