(Закінчення. Поч. у "МБ" від 5 жовтня)
Розвиваючу – для дітей і дорослих – настільну гру "парочки" можна адаптувати і для дошкільнят та малюків молодших класів. Вона сприятиме гарній пам’яті у дітей та розвиває асоціативне мислення.
Треба виготовити не менше 30 карток, розміром – 7х10 см. Їх можна вирізувати з альбомного листа. На кожній картці можна намалювати літак, лійку, свічку, човен, вікно, стіл, диван, ключ, хліб, суницю, квітку, гриб, цукерки тощо. А можна відразу вирізати картинки однакового розміру з малюнками зі старих журналів.
Потім виготовимо картки зі словами (20 штук, на десять менше, ніж картинок). Їх розмір приблизно 2х5 см, краще використовувати картон. На цих картках пишемо слова, які асоціюються з картинками. Зверніть увагу: не назви малюнків, а асоціація з ними. Наприклад, слово "небо"
можна поєднати з малюнком літак, "пожежа" – зі свічкою, "поляна" – із суницею чи квіткою, "ліс" – з грибом чи деревом, "дитина" – з цукерками чи іграшками тощо.
Правила гри: у ній беруть участь дві-три особи. Картки з картинками розкладаємо на столі зображеннями вгору. Картки зі словами перемішуємо і кладемо купкою написаним донизу. Гравці по черзі беруть верхню картку зі словом, читають його і обирають потрібну картинку. Вибрані картки відкладаються убік – знизу картка із словом, а на ній зверху – картка з картинкою, обидві "лицем" вниз.
Гра триває доти, доки не буде розібрано всі картки зі словами. Потім починається перевірка. Гравець бере одну зі своїх карток з картинкою і згадує слово, яке написане на парній картці. Якщо дитина називає правильно слово, отримує бал. Виграв той, хто зміг запам’ятати більшу кількість слів.
19-10-2007, 13:19
0
1 899