Чернівці – серед шести наймальовничіших куточків країни

---
1 666
0
Зі знімальною групою "Нового каналу" кореспондент "МБ" зустрілася на Центральній площі 21 липня близько 22.00. Столичні тележурналісти пояснили, що Чернівці увійшли до шестірки наймальовничіших куточків України у спільному проекті "Нового каналу" та торгової марки "Корона" під назвою "Відкрий романтичну Україну".
– Проект – соціально-туристичний, – розповіла "МБ" продюсер проекту "Відкрий романтичну Україну" Христина ЛЕБІДЬ. – У роликах тривалістю 40 секунд між програмами ми покажемо молодим людям найкращі місця для відпочинку та романтичних подорожей.
Знімальна група "Нового каналу" вже побувала у Білій Церкві на Київщині та Качанівці на Чернігівщині. Після Чернівців – на черзі Ужгород та Балаклава у Криму. Із шостим місцем зйомок творці проекту ще не визначилися.
Зйомки проекту в Чернівцях тривали весь день 21 липня.
Камери телевізійників закарбували на плівках міську ратушу, Центральну площу, центральний корпус університету, університетський парк, "Будинок із левами", вулицю О. Кобилянської та музичний фонтан на площі Філармонії.
– Ми приїхали знімати до Чернівців, заздалегідь попередивши лише ректорат університету. Дуже раді, що нам пішли назустріч у мерії, адже там ми нікого не попереджували. Трубач, який виконує мелодію "Марічки" на ратуші, допоміг нам відзняти вигляд Чернівців згори. Він дві години "мучився" з нами вранці і ще не пошкодував часу прийти о 20.00, аби ми змогли відзняти вечірні Чернівці.
На початку вулиці О. Кобилянської знімальна група помітила мальовничий балкончик на будинку, де розташований департамент економіки міськради.
– Нам сподобався цей балкон, бо він весь – у квітах. У Києві таке побачиш рідко, – розповідає Христина. – Проте потрапити туди виявилося складно. Нам знадобилося 40 хвилин, аби переконати чиновників з департаменту пустити туди акторів та операторів.
Вразив телевізійників і той факт, що хоча вулиця О. Кобилянської і пішохідна, проте автомобілі їздять нею безперешкодно.
– Ми поставили камери на бруківку і лягли долілиць, – розповідає продюсер проекту. – Чи то водій подумав, що ми необачні туристи, чи то божевільні, але ледь не збив нас.
Коли шукали музичний фонтан, перехожі спочатку не могли відповісти, де він є. Лише шоста за рахунком дівчина пояснила, куди нам рухатися.
Найбільше сподобався телевізійникам університет.
– Пари просто натовпом заходили і виходили через університетську браму. Ми просили молодят, аби вони відійшли у бік на декілька хвилин, щоби ми могли відзняти вигляд університету. Нас вразила чистота та акуратність на подвір’ї. Таке враження, наче фея щоранку прилітає сюди та все чепурить помахом чарівної палички, – діляться враженнями кияни.


P. S. Вихід першого відеоролика відбувся 25 липня. Соціально-туристичну рекламу Чернівців телеглядачі зможуть переглянути з наступного тижня.

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код: