Про це повідомило Головне управління статистики в області.
Чернівчани почали охочіше здійснювати покупки саме у торговій мережі підприємств, а не на ринках. Цифри просто вражають! Так, за дев’ять місяців 2007 року у торговій мережі було продано килимів, покриття для підлоги та стін більше у 113 разів (порівняно з аналогічним періодом минулого року), меблів – у 18 разів, годинників – у вісім разів, шкіряного взуття, включаючи спортивне, – у 14 разів, одягу – у чотири рази.
Зріс і продаж продуктів: картоплі – в 1,8 разу, консервів рибних і сиру – в 1,6 разу, пива та кави – в 1,5, консервів м’ясних – в 1,3 разу.
Нагадаємо, що ще на початку 2007 року чернівецька область була одним з небагатьох регіонів, де не було жодного гіпермаркета. (О. Мостіпака)