
Кореспонденти "МБ" побували на контрольно-пропускному пункті "Порубне", звідки, власне, і розпочався ремонт дороги.
– Дев’ятиметрова дорога матиме п’ять смуг для руху транспорту, – розповів начальник Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області Роман МАЙОР. – Посередині – на розподільчій смузі – встановлять бар’єрне оцинковане огородження, що не ржавіє і його не потрібно фарбувати. На підходах до кордону облаштують потужне двостороннє освітлення, яке забезпечуватимуть 32 оцинковані опори. Укладання асфальтобетону здійснюватиметься сучасною німецькою технікою. Нещодавно ми придбали нове устаткування, отож якість та рівність дорожнього покриття контролюватимуть за допомогою комп’ютера. Буде використано нові матеріали під час ремонту мостів. Повністю переоблаштують усі водовідвідні труби. До нового року слід укласти понад 20 тисяч тонн асфальтобетону. Доставляємо асфальтобетон 30-тонними самоскидами. Аби він не остигав і утримував відповідну
температуру, спеціально придбали для накриття кузовів нові брезентові тенти. Капітально відремонтувати цю ділянку дороги вдалося завдяки старанням облдержадміністрації та облради. Уряд виділив кошти на здійснення капітального ремонту шести кілометрів дороги.
Машиніст асфальтоукладальника Іван РОЖКА продемонстрував, як датчик за допомогою комп’ютера автоматично контролює рівність укладання асфальтобетону. "Працювати на німецькому сучасному обладнанні значно легше, ніж на вітчизняному, – запевнив машиніст. – У день можна укласти до тисячі тонн асфальтобетону, товщина якого повинна становити до семи сантиметрів. Це за умови, якщо його вчасно довозитимуть. Дещо стримує безперервне постачання асфальтобетону чимала відстань від Чернівців до Порубного – понад 50 кілометрів".
– У ШБУ-60 вже є сімейна династія Рожків, – втручається в розмову Роман Майор. – Крім Івана, тут працюють його син
Руслан і брат Віктор.
Виконроб Іван КОГУТ скаржиться на погану погоду, яка дещо стримує темпи робіт . "На дорозі зараз працюють десятеро робітників і шестеро механізаторів, – повідомив Іван Васильович. – Сьогодні уклали 400 тонн асфальтобетону. Якість робіт майже щодня перевіряють працівники лабораторій ШБУ-60 та Служби автомобільних доріг області".