Два мільярди – на марнослів’я

---
2 610
0
За оцінками Комітету виборців України, агітаційна кампанія всіх суб’єктів виборчого процесу може коштувати до двох мільярдів гривень.
Про це повідомив голова
правління КВУ Ігор ПОПОВ, представляючи звіт Комітету виборців під час круглого столу на тему: "Особливості агітаційної кампанії та висвітлення в ЗМІ позачергових виборів".
КВУ констатує, що агітаційна кампанія загалом відбувається вільно, без перешкод. Ігор Попов зазначив, що фінансування агітаційних заходів здійснюється недостатньо прозоро, і значну частину витрат може бути проведено поза виборчим фондом.
У свою чергу кандидат у народні депутати від БЮТ Андрій Шевченко розповів, що сьогодні більшість центральних каналів використовує таку практику: президента і прем’єр-міністра вони показують безкоштовно, а всі інші партії і блоки – лише за гроші. Так, за даними А. Шевченка, вартість гостьової студії на центральному телеканалі коштує 70 тисяч доларів, інформаційний сюжет про партію – 25 тисяч доларів. За його словами, один центральний канал за тиждень може збирати мільйон доларів за приховану рекламу.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.