Тим, кого немає у списках Ощадбанку, варто зареєструватися ще раз
"Що робити тим, хто зареєструвався в списках вкладників Ощадбанку, але не знайшов себе у списку на отримання компенсацій? Чим це пояснюється?" Марія Петрівна.
У перші дні оформлення компенсації знецінених заощаджень адміністратори працювали в ручному режимі, не було технічного забезпечення, програм, повідомили в обласному управлінні Ощадбанку. Виявилося, що в списках досить багато помилок (хтось неправильно вказав ідентифікаційний код чи номер паспорта, нерозбірливо написав прізвище тощо). Ці дані комп’ютер повертає для уточнення. Через такі помилки в оформленні документів та технічні збої люди не знаходили себе в списках на реєстрацію і не могли отримати належні їм суми. Тому тим, хто не може отримати гроші впродовж двох-трьох тижнів, краще підійти ще раз до банківського відділення і зареєструватися ще раз.
"Як зареєструватися та отримати компенсаційні кошти інвалідам, людям похилого віку, які не можуть самостійно пересуватися?", мешканка Кіцманя.
Зареєструвати таких вкладників можуть інші люди. Для цього вкладник повинен оформити доручення, завірене головним лікарем (якщо вкладник перебуває на стаціонарному лікуванні), начальником ЖРЕПу за місцем проживання вкладника або головою сільської чи селищної ради на свою довірену особу. Довірена особа пред’являє це доручення працівникові банку, і дані про вкладника внесуть до інформаційно-аналітичної системи "Реєстр вкладників заощаджень громадян".
Але отримати кошти після такої реєстрації довіреній особі буде складніше. Для цього доручення повинно бути завірене нотаріально, головою сільської чи селищної ради або складене безпосередньо в установі Ощадбанку (у присутності власника рахунку і довіреної особи). Лише з таким документом родич чи інша довірена особа інваліда може отримати гроші.