Через відсутність Інтернету потерпіли податківці і турфірми

---
2 053
0
Через аварію на телекомунікаційних мережах, завдяки яким найбільший місцевий провайдер – чернівецька філія ВАТ "Укртелеком" – забезпечує Інтернет-зв’язок, днями на декілька годин без доступу до Інтернету залишилася майже вся область.
Як на це відрегувало ділове життя, ми поцікавилися у керівників підприємств, установ.
Найбільше потерпали від відсутності Інтернету обласна податкова адміністрація та туристичні фірми.
Андрій КОМАР, заступник начальника відділу інформатизації процесів оподаткування ДПІ в Чернівецькій області:
– Упродовж кількох годин у нас не працювала ані корпоративна мережа, ані Інтернет-зв’язок, оскільки в нас встановлено обладнання "Укртелекому". Тому ми не могли приймати звіти від платників податків, які звітують в
електронному вигляді. А відтак не могли видавати їм квитанції про оплату. Загалом платників податків, які уклали з нами угоду про електронний спосіб звіту, станом на 10 травня, в області налічувалося 638. У другій половині місяця – з 15 по 20 – приймаємо щомісячні звіти. Більшість наших платників звітують саме в останні граничні дні. Тому, якби така аварія сталася у пікові дні, непереливки були би не лише нам, а й платникам податків. Адже відсутність Інтернет-зв’язку не звільняє їх від відповідальності за невчасно наданий звіт.
У туристичній фірмі "Континет тур" повідомили, що відсутність Інтернету протягом всього двох годин спричинила великі незручності: "Клієнти приходять, а повідомити їм нічого".
У фірмі "Грінвіч-тур" поскаржилися: "Утворилася велика черга. Клієнти були незадоволені, деякі з них йшли геть. Обурює те, що нас навіть не повідомили, що сталося. Будемо вирішувати, щоби надалі ми не опинилися у подібній ситуації. Можливо, запровадимо альтернативні джерела доступу до Інтернету, наприклад, через інших провайдерів".
Інші ж установи, організації та фірми – управління Пенсійного фонду, відділи та структурні підрозділи ОДА, міськради, товарні біржі, брокерські фірми тощо – мали здебільшого тимчасові незручності через недоступність до офіційних сайтів та електронної пошти. А деякі стуктури відсутність Інтернет-зв’язку взагалі не помітили. Наприклад, банки.
Галина ПРИСЯЖНЮК, начальник відділу інформатизації управління Національного банку України в області:
– У нашому банку існує своя корпоративна мережа. Тому вся он-лайнова фінансова і банківська робота виконується без необхідності застосування Інтернет-зв’язку. Крім того, у разі непередбачуваних ситуацій, існує ще й система резервного забезпечення. Єдине, чим нас можуть зачепити перебої у доступі до глобальної мережі, це робота з офіційною сторінкою банку. Власне, кожен банк має своє програмне забезпечення і телекомунікаційні протоколи, які дозволяють обмінюватися інформацією.
Сергій ЧАЙКА, заступник директора з питань маркетингу та продажу послуг Чернівецької філії ВАТ "Укртелеком":
– За межами області було пошкоджено кабель зв’язку. Це звичайне механічне пошкодження. І щойно структура (з етичних міркувань не називатиму її), якій належить цей кабель, полагодила його, Інтернет-зв’язок в області було відновлено. Такі форс-мажорні обставини передбачено в наших угодах – доступність послуги становить 98%. Тобто в решту два відсотки вкладаємо ремонтні роботи, відновлення зв’язку та інші незручності для клієнта. А тим підприємствам, які потерпають й від найменших перебоїв доступу до Інтернету, варто подбати про резервні канали зв’язку.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код: