У магазині для рокерів є пряжки аж із Мексики

---
3 560
0
У спеціалізованому магазині для альтернативної молоді нашивки, браслети, футболки, батники, рюкзаки з атрибутикою улюблених музичних груп знайдуть прихильники і репу, і хард-року, і блек-металу.
Найбільшим ексклюзивом тут є металеві стилізовані пряжки для ременів, що привозять у Чернівці аж із Мексики. Не
меншою рідкістю на місцевому ринку є номерні футболки фірми "Rock Idol", які продають і в Лондоні, і в Парижі.
Ідея створити такий магазин спала на думку Євгенові шість років тому.
– На Калинівському ринку ми маємо торгівельну точку. Раніше займалися іншим видом торгівлі. А якось я випадково побачив декілька подібних футболок і вирішив спробувати, – каже чоловік. – Пригадую своє дитинство, коли вперше побачив подібний батник. Тоді до Чернівців приїжджали "перші поляки" і продавали таку атрибутику з-під поли у під’їздах чи автомобілях.
Товар у чернівецький рок-магазин завозять із Мексики, Тайваню, Росії, Білорусі, Китаю, Польщі, Угорщини. А вітчизняний виробник представлений хорошими шкіряними
куртками для спортбайкерів та чопперів. Незабаром арсенал магазину поповниться спеціалізованим взуттям для скейтбордистів, велосипедистів, байкерів та чопперів.
Діапазон покупців рок-атрибутики коливається від учнів шостих класів до інженерів та працівників банку.
– Люди, які виросли на музиці гуртів "Metallica", "AC/DC" тощо, приходять купити ремінь або футболку. Вони не ходять, обвішані ланцюгами та нашивками, а купують, аби згадати молодість, – розповідає Євген. – Я ніколи не був затятим рокером, але добре пам’ятаю, як 1985 року нас "ганяли" на дискотеках за те, що ми слухали рок-музику. Яскрава подія мого життя – перший концерт Віктора Цоя "Звезда по имени Солнце" у Петербурзі. Ми слухали "Алісу", "Pink Floyd", "Genesis". Тоді нам ще дуже подобались "ВВ", але їхню музику неймовірно тяжко було дістати. І сьогодні символіку українських рок-гуртів знайти тяжко. Про масове виробництво не йдеться, а вартість малої партії – висока.
До магазину приходять клієнти, які не просто слухають рок-музику, але й займаються її створенням.
– Ми з дружиною помітили, що 95 відсотків наших покупців – це прогресивна молодь, –каже Євген Горковенко. – Нас приємно здивувало, що вони всі добре виховані та спілкуються українською мовою.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код: