Наш студент переміг на фестивалі реклами

---
1 772
0
Як матеріальне заохочення, за перемогу Василь отримав призових 200 доларів, які планує витратити на покупку нової мобілки. Хлопець каже, що не сподівався на перемогу, адже його робота важка для сприйняття.
– Я боявся, що роботу ніхто не зрозуміє, – зізнається Василь. – На фестивалях реклами оцінюють не практичність, наочність чи якість виконання, а авторську ідею. Моя робота має назву "Спочатку подумай про наслідок". Тобто людина, коли чинить певну дію, повинна подумати, до чого вона призведе. Адже не всі наслідки можна виправити. Тому на макеті реклами зображено забитий цвях, а поряд – дірки, які вже не "виправити". Не хотів обмежувати ідею з цвяхом певною тематикою, тому її можна по-різному інтерпретувати. Не тільки проти наркоманії, але й проти СНІДу тощо.
Для виконання макету соціальної реклами Василь сфотографував дошку у себе на подвір’ї. Власноруч забивав цвях та робив дірки.
– Забити цвях вдалося з другої спроби. Спочатку мені форма дірок не сподобалася. Хотів забити цвях по центру, але передумав. Кінцевий варіант, де кількість дірок зменшується, а цвях забитий збоку, сподобався більше. Це означає, що завжди можна зупинитися.
Окрім макету соціальної реклами, Василь представив на конкурсі дві роботи з комерційної реклами. Одну з них відзначили дипломом.
– Для мене соціальна реклама перебуває на нижчому щаблі, ніж комерційна. Остання – більш практична, і на ній можна більше заробити. Соціальна реклама – іміджевого типу, – каже Василь. – Рекламою займаюся заради естетичного задоволення. Як правило, роботи, які виставляють на конкурсі, не купують. Можуть купити автора, але не роботу.
Мені не цікаво вигадувати рекламу для маленьких підприємств. Більше цікавить реклама для великих фірм та корпорацій. Створював рекламу олівців, мобільних телефонів, авто. Але я би не хотів заробляти на життя, створюючи рекламу. Я – людина амбіційна і розумію, що на рекламі багато не заробиш. Є якась межа – десять тисяч доларів на місяць, але не більше. Я створюю рекламу етапами. За підготовку макету реклами я можу взятися за місяць-два до фестивалю. А потім мені це набридає, і я роблю щось інше.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код: