
Тур – унікальна можливість для молодих музикантів презентувати свою музику широкому загалу та відчути себе зірками національного рівня, адже концертними турами такого масштабу можуть похизуватися лише найвідоміші гурти, – каже керівник департаменту з корпоративних зв’язків компанії "Київстар" Жанна Ревнова. – З іншого боку, завдяки цьому турне молодь невеликих міст зможе поринути у світ сучасної музики та отримати безліч позитивних вражень.
Концертний тур відбувається вже вдруге. 2005 року турне охопило більше 100 тисяч мешканців міст України, а цього року очікується, що послухати "Димну сіміш" та "Sбей Пепел’s" прийдуть близько 500 тисяч осіб. Під час виступів гуртів здійснюватимуться веселі розіграші та конкурси, зокрема, відвідувачі концертів вигадуватимуть слогани своїх міст. Крім того, усі охочі зможуть поспілкуватися з молодими зірками, отримати фото та автографи улюблених виконавців.