– Вони не припинили прибирати, – додав при цьому пан Сіцінський. – Кілька машин залишилося на ходу, але з усім обсягом роботи впоратися не можуть.
За прогнозами щодо виправлення ситуації ми звернулися до самого "Чернівціспецкомунтрансу" і не зустріли там ні оптимізму, ні ентузіазму. У диспетчерській розповіли, що, згідно з давньою традицією, морозів не витримали іномарки – два "Рено" і один "Мерседес". Натомість продовжують виконувати свою високу місію "вітчизняні" машини, але їхніх потужностей замало. Тим паче, що підприємство обслуговує ще й Садгору.
Це вже не перші проблеми, які виникли у "Спецкомунтрансу". Морози морозами, але, приміром, "Альтфатеру", який послуговується винятково іномарками, вони чомусь не перешкодили. Претензії до роботи підприємства обернулися зміною керівництва: замість Фрізана Кошурби "Чернівціспецкомунтранс" цього тижня очолив колишній начальник ЖРЕП №12 Василь Воронюк. Про це повідомив керівник відділу з питань благоустрою, санітарії та екології Першотравневого райвиконкому Михайло Вовчук. Він також поінформував нас, що стихійні сміттєзвалища в центрі міста вже ліквідовуються. "Спецкомунтранс" найняв техніку в тресту зеленого господарства і все прибирає.
Тепер керівництво комунального господарства міста покладає великі надії на пана Воронюка. Адже "Спецкомунтрансу" останнім часом додалося роботи – підприємству доручено прибирати ще й околиці міста, так званий приватний сектор, де раніше взагалі не було контейнерів. І якщо проблеми з технікою не буде розв’язано – хороший проект може взагалі провалитися.