Практично будь-яке влаштування на роботу розпочинається зі співбесіди. Психологи стверджують, що люди у 85 випадках зі 100 своє ставлення до іншої людини визначають на основі першого враження.
Спеціалісти з іміджу радять: йдучи на співбесіду щодо влаштування на роботу або отримання підвищення по службі, одягніться так, як одягалися б для виконання тієї роботи, яку мрієте виконувати! Це проста, але дуже слушна порада.
Більшість інтерв’ю триває до півгодини, проте вирішальними стають перші декілька хвилин. Дослідження свідчать, що думка про рейтинг претендента, яка складається у того, хто проводить співбесіду, протягом перших чотирьох хвилин майже завжди перевершує кінцевий результат.
Для чоловіків
Проблема щодо одягу легше розв’язується чоловіками, оскільки у них своєрідна "уніформа", яка підбирається відповідно до місця, часу та характеру події. Проте й тут існують деякі застереження. Головна вимога – охайність. Костюм завжди повинен бути ретельно відпрасованим, без плям, сорочка свіжою, взуття начищене до блиску і без збитих каблуків. Краще одягатися просто, ніж з претензією. Влітку та вдень краще одягати світлий костюм, взимку та у вечірній час – костюм темних кольорів. Кольори краваток бажано обирати близькі до кольору костюма, але більш насичені.
Для жінок
Жіноча мода пропонує ширший вибір фасонів одягу та кольорів тканин, але деякі традиції та правила існують і для неї. Найголовніше – кольорова гама. Сукня та аксесуари повинні доповнювати одне одного, а фасон одягу відповідати особливостям фігури. Експерти не рекомендують одягати занадто багато прикрас або виставляти їх напоказ, оскільки це розсіює увагу тих, хто бере інтерв’ю. Годинник на зап’ясті – саме до речі, але якщо ви не будете поглядати на нього під час співбесіди. Це свідчитиме про ваше хвилювання й бажання швидше піти геть.
Для жінок найбільш вдалим є класичний стиль. Надто короткі спідниці та сукні з глибоким вирізом одягати не варто. Одяг не повинен відволікати від серйозної бесіди.
2-04-2005, 22:16
0
4 850