
Тролейбус маршруту №5, який їхав з вулиці Південно-Кільцевої до Калинівського ринку, зупинився на схилі через те, що у нього злетіли штанги. Водій пішла їх поправляти, а тролейбус з пасажирами в цей час покотився схилом вниз.
Одинадцятитонна машина врізалася у триповерховий житловий будинок №20, зачепивши дорогою мікроавтобус та позносивши водостічні труби на будинках і рекламні щити на тротуарі. Тролейбус сплющив трансформаторну підстанцію, яка була на стіні будинку.
Під час аварії потерпіли троє жінок-пасажирів. Водієві, яка вже під час руху тролейбуса намагалася поставити під колесо гальмівний башмак, переїхало ногу.
Суд визнав водія винним у невиконанні інструкцій. Адже вона, покидаючи салон, не поставила машину на ручне гальмо і не переконалася, що тролейбус не рухається.
Водій повинна рік пропрацювати на виправних роботах, відраховуючи 10% свого заробітку.
Начальник Чернівецького тролейбусного управління Іван ІВАНІЧЕК: "Вироку суду ми ще наразі не отримали. Мені відомо, що ЧТУ повинно відшкодувати збитки за пошкоджену машину та витрати на лікування потерпілої пасажирки. Водій відбуває виправні роботи на нашому підприємстві. Вона працює обліковцем у відділі збору доходів. Якщо виявить бажання після відбуття покарання, то, можливо, і буде працювати водієм. Однак після цього випадку вона має великий страх перед водінням.
До нас приїжджали зі Львова спеціалісти з технічної інспекції, які випробовували цей тролейбус. Вони встановили, що коли тролейбус без пасажирів, то гальма працюють нормально. А коли в тролейбусі сто людей, його вага збільшується, гальмівні колодки зменшуються, гальмівна тяга подовжується. Тому можливі випадки тимчасової несправності гальм. Це недопрацювання заводу-виробника". (В. Дудар)