
Майже чотири мільйони гривень передбачається на ремонт траси Чернівці –Житомир біля села Рингач, шість мільйонів – на будівництво дороги Путила –Перкунець. Два об’єкти – мости у Путильському районі – завершено вже нинішнього року.
Решта коштів піде на фінансування менших за обсягом робіт – асфальтування доріг у Глибоцькому районі, у селі Великий Кучурів тощо. Наразі остаточний перелік доріг, які ремонтуватимуться 2006 року, ще не затверджено, голова облдержадміністрації Микола Ткач підпише його найближчим часом.
Порівняно з минулим роком фінансування трохи зросте, – розповів керівник служби доріг. Але загальна сума може зрости під час уточнення бюджетів усіх рівнів, як це було минулого року. Серед позитивних тенденцій у роботі дорожників Роман Майор згадав і той факт, що минулого року вдалося цілковито розрахуватися з підрядниками за виконані роботи.
2006 року внесено зміни до класифікатора дорожніх робіт. А саме: введено поняття "аварійний ремонт". Як пояснив Роман Майор, цей термін вживається до невідкладних робіт з ямкового ремонту, які здійснюються для забезпечення руху транспорту навіть узимку. Аварійний ремонт не має гарантійного терміну служби, на відміну від капітального. Зате капітальний ремонт передбачає відповідальність підрядника за якість робіт упродовж двох років. Якщо виникають пошкодження на капітально відремонтованій ділянці, виконавець повинен усунути їх за власні кошти, і такі приклади в області є.
Однак, за словами Романа Майора, більшість виділених на дороги коштів підуть на ямковий ремонт. Нарікання на тимчасове латання доріг мають під собою підстави. Адже більшість з них потребують капітального ремонту, на який не вистачає коштів.