НАЗК визнало спонсором війни алкогольну компанію Bacardi, яка не виконала свою обіцянку вийти з російського ринку.
Нацагентство із запобігання корупції внесло бермудську компанію Bacardi до переліку міжнародних спонсорів війни.
Про це повідомляють на сайті агентства.
Таке рішення було ухвалено після публікації в газеті Wall Street Journal, яка написала, що Bacardi активно продовжує діяльність у Росії та набирає нових співробітників, незважаючи на попередні обіцянки припинити поставки в цю країну.
"Bacardi оголосила про зупинку експорту в Росію та припинення вкладень у рекламу, але пізніше ця частина повідомлення зникла з її офіційної заяви. Отже, компанія продовжила постачати свою продукцію в РФ на мільйони доларів і шукати нових співробітників", — зазначили в Нацагентстві.
Прибуток російської філії Bacardi 2022 року збільшився втричі - з 1,5 млрд рублів майже до 4,7 млрд рублів (майже $50 млн за нинішнім курсом).
Російський бізнес Bacardi продовжує зростати і зараз, зокрема завдяки зменшенню конкуренції з боку інших світових виробників. Так, британська Diageo оголосила, що покинула російський ринок наприкінці 2022 року.
Bacardi володіє такими алкогольними брендами, як бренді Baron Otard, D’USSÉ; джин Bombay; ром Bacardi; текіла Cazadores; горілка Grey Goose, Eristoff; віскі Dewar’s, William Lawson’s, Aberfeldy, Aultmore, Royal Brackla, Craigellachie, Angel’s Envy та інші напої.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
10-08-2023, 15:20
0
646