З першого квітня у Чернівцях подорожчала вартість проїзду у тролейбусах та маршрутках.
Кореспонденти molbuk.ua опитали на вулицях чернівчан про те, як вони ставляться до підвищення тарифів.
На диво, глибоко обурених чернівчан нам майже не трапилося. Більшість каже, що так, подорожчання — це не дуже добре, та що поробиш, нікуди не дінешся, все одно треба їхати. Дехто навідріз відмовлявся фотографуватися і наче боявся висловлювати свою думку. Причому боялися як ті, хто категорично проти підвищення, так і ті, хто загалом підтримує його. Наприклад, одна з жінок зазначила, що вона розуміє перевізників, тому не осуджує підняття тарифів. І при цьому додала: “Сподіваюся, мене люди не поб'ють, коли прочитають, що я підтримую подорожчання”.
Борис КНУТ, пенсіонер:
- Я їжджу у тролейбусі за пенсійним посвідченням, тому мені подорожчання у тролейбусах не таке відчутне Маршрутками користуюся рідко, якщо терміново треба кудись дістатися. Мабуть, тепер буду ще рідше ними їздити.
Іван КАЛАНЧА, студент:
- Це великий “безпрєдєл”. Хоча кондукторам у тролейбусах це зручно — не треба возитися з копійками. Та все ж подорожчання на одну гривню у маршрутках не дуже відчутно вплинуло на мій бюджет. Правда, платиш більше, але комфорту нуль. Хотілося би й платити більше, але щоб і нормально возили. А так возять, як картоплю. Зараз, коли тепло, будемо більше пішки ходити, заодно і зекономимо.
Ольга КОЗЬМА, приватний підприємець:
- Особисто для мене це невелике навантаження. Та є багато людей, для яких це — удар по кишені. Я буду їздити маршруткою і надалі, іншого виходу немає. Звичайно, що будь-яке підвищення цін — це не дуже добре. Та гадаю, що на це є причини.
Аліна КРАМАР, підприємець:
- Я це розумію і підтримую, тому що витрати перевізників дуже великі. А заробітки зменшилися. Наприклад, взяти Калинівський ринок. Туалет на Калинівському ринку коштує три гривні. То як може коштувати проїзд з одного кінця міста в інший теж три гривні? Розумію, якщо одна зупинка, то це, звичайно, трішки для людей накладно. Але так виходить, що все подорожчало. Відповідно, і проїзд треба робити дорожчим. Тому що ці люди за щось повинні жити. Ті ж перевізники і ті ж водії, які на них працюють.
Ірина Іванівна, пенсіонерка:
- Я була у Києві, то там, безумовно, набагато більший кілометраж і, відповідно, беруть великі гроші — і по 6, і по 8 гривень. А тут порівняно невелике місто, так що, можливо, і не треба було підвищувати. Але це треба проводити точний економічний розрахунок. Втім, я можу собі дозволити їздити і за чотири гривні.
Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook