DataLife Engine > суспільство > «Ображені» продавці не обслуговують інваліда

«Ображені» продавці не обслуговують інваліда

До редакції "МБ" звернулася чернівчанка Євгенія Іванівна, яка мешкає на вулиці Гайдара, 9. Вона скаржиться, що продавці магазину "Продукти", який знаходиться неподалік її будинку, відмовляються її обслуговувати. Пані Євгенія – інвалід другої групи і потребує сторонньої допомоги. Жінка мешкає у квартирі на п’ятому поверсі будинку, рідко виходить з дому. Досі вона постійно купувала продукти у цьому гастрономі, який є найближчим до її дому. А зараз змушена просити знайомих, щоби сходили за покупками для неї.

– Все почалося з того, що я придбала у цьому магазині на вул. Гайдара, 7, ковбасу, – розповідає Євгенія Іванівна.

– Коли принесла її додому, побачила, що продукт зіпсутий. Одразу ж повернулася до магазину і написала на продавців скаргу.

Чернівчанка каже, що після цього випадку працівники гастроному нічого їй не продають.

– Нещодавно вирішила знову піти до цього магазину, – каже чернівчанка. – Простояла там приблизно годину, і жоден продавець не захотів мені продати продукти. Від стресу в мене стався серцевий напад.

Кореспондент "МБ" поцікавився у згаданому гастрономі, яка ж причина конфлікту. Продавець магазину "Продукти", яка відмовилася представитися, сказала, що з Євгенією Іванівною в магазині жодних непорозумінь не було:

– Якщо жінка ненормально поводиться, то від неї багато чого слід очікувати. Більше я вам нічого не скажу!
Оскільки чернівчанці пані Євгенії важко ходити, вона попросила кореспондента "МБ" купити овочів та фруктів у цьому магазині. "Невже вона вас відправила за продуктами?" – одразу здогадалася продавщиця. Однак товар все-таки продала.

Заступник начальника управління захисту прав споживачів Надія КУТИНІНА повідомила "МБ", що скаргу від чернівчанки управління зараз розглядає.

– У випадках, коли продавці погано ставляться до покупця, не варто сваритися з ними, – розповіла фахівець. – Потрібно просто написати заяву на ім’я директора магазину і скаргу в управління захисту прав споживачів.
Надія Кутиніна розповіла, що найближчим часом управління займеться перевіркою цього магазину.
Микола КОБИЛЮК



Повернутися назад