RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини України » Без сліз неможливо дивитися на дорогу Хмельницький-Чернівці — Азаров

Без сліз неможливо дивитися на дорогу Хмельницький-Чернівці — Азаров

В Україні стан автомобільних доріг в складному стані, а деяких - у критичному. Про це заявив прем'єр-міністр України Микола Азаров в ході засідання Кабінету міністрів України, передає РБК-Україна.

"Сьогодні, як ніколи, нашими дорогами проїхати складно, а іноді просто неможливо. Нинішня зима остаточно "добила" багато кілометрів доріг і вулиць. І водії, і пішоходи обурені станом дорожнього покриття", - заявив Азаров.
За його словами, "без сліз" неможливо дивитися на автомобільну дорогу Київ - Одеса, на ділянки доріг Хмельницький - Чернівці та Київ - Суми.

"Не краща ситуація з дорогами комунальної власності. Як приклад - кільцева дорога навколо Києва. Жоден обласний центр не може похвалитися гарними дорогами", - зазначив Азаров.

Водночас Азаров зазначив, що розуміє, що зараз несприятливі умови для повноцінного ремонту дорожнього покриття. "Але, принаймні, ліквідувати небезпечні ділянки і якісно підготуватися до планових ремонтів, почати їх, як тільки дозволять погодні умови необхідно", - сказав прем'єр.

Азаров зазначив, що на ремонт автодоріг в Україні потрібно мінімум 2 млрд грн. "За січень "Укравтодор" отримав 417 млн грн бюджетного фінансування. У тому числі 120 млн грн - за рахунок наближення витрат з кінця року", - повідомив глава уряду.

Також прем'єр-міністр не задоволений тим, як місцева влада використовує кошти на ремонт доріг і доручив віце-прем'єр-міністру Олександру Вілкулу спільно з Міністерством фінансів особисто контролювати організацію невідкладного ремонту і підготовку до планових ремонтів автодоріг.

"Але чому у нас така кількість слабких місць? Адже наші люди сумлінно фінансують стан дорожнього господарства, зокрема, коли сплачують акцизний збір до вартості пального. І мають право користуватися пристойними дорогами... Хіба це робота, я питаю? Ми не настільки багаті, щоб будувати і утримувати погані автодороги", - заявив Азаров.
Редактор: Igor
6-02-2013, 13:19
Коментарів 0 Переглядів 2 898

Теги -

За попередньою інформацією ДТП з потерпілими.

Водопостачання відключене на майже 30 вулицях.


Загалом президент позбавив нагород 34 людей
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Вранці температура повітря становить -1°


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.