RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

У тендері на логотип для конкурсу Євробачення-2017, який на початку травня відбудеться у Києві, брала участь лише одна компанія.

Про це свідчить сторінка, яка маркована як тендер, на сайті Prozorro.

Зазначається, що по "переговірній процедурі" послуги із креативного розроблення та втілення дизайну конкурсу, а саме створення творчої концепції пісенного конкурсу "Євробачення-2017" були замовлені у компанії "Гурт РЕ Дизайн".

У тендері на логотип "Євробачення-2017" брала участь лише одна компанія


У тендерному описі зазначається, що відповідно до наказу Національної телекомпанії України "Про затвердження Положення про закритий мистецький конкурс на створення творчої концепції Пісенного конкурсу "Євробачення-2017" від 17 жовтня 2016 року було проведено мистецький конкурс.

"Рішення щодо визначення переможця конкурсу приймала Наглядова рада Пісенного конкурсу "Євробачення" Європейської мовної спілки разом із Комітетом", – йдеться у описі.

Відповідно до протоколу засідання наглядової ради Пісенного конкурсу "Євробачення" Європейської мовної спілки від 23 листопада 2016 року та протоколу засідання Комітету від 23 листопада 2016 року переможцем конкурсу було обрано приватне підприємство "Гурт РЕ Дизайн", ЄДРПОУ 32914314.

"Враховуючи вищенаведене, процедура закупівлі може бути здійснена тільки за переговорною процедурою закупівлі з приватним підприємством "Гурт РЕ Дизайн", відповідно до пункту 1 частини другої статті 35 ЗУ "Про публічні закупівлі" та за кошти передбачені в кошторисі на 2016 рік, а саме 420 тисяч гривень з ПДВ", – вказано на сайті Prozorro.

У тендері на логотип "Євробачення-2017" брала участь лише одна компанія


На сайті НТКУ зазначається, що у конкурсі на творче оформлення пісенного конкурсу брали участь 11 креативних агенцій, зокрема: Havas, BBDO Ukraine, ThinkMcCan, ADVENTA Lowe, J&I, Art Nation (UDC), Arriba, Banda agency, Republique, Green Penguin і TWIGA Idea.

На засіданні Наглядової ради Євробачення в НТКУ, що відбулося 10 та 11 листопада 2016 року, було відібрано 5 найкращих пропозицій від команд ADVENTA Lowe, Banda agency, BBDO Ukraine, Republique і TWIGA Idea.

Усім цим агенціям були надані рекомендації щодо вдосконалення їхніх концепцій. А два фіналісти відбору – Republique та Banda agency – об’єднали свої зусилля для подальшої розробки ідеї логотипу та слогана.

"Українська правда. Життя" направила запит до НТКУ, щоб дізнатися, що ж за компанія зрештою виграла тендер та яку причетність до неї мають фіналісти відбору – Republique та Banda agency.

30 січня організатори обрали гасло й логотип конкурсу Євробачення-2017.

Багатьом цей логотип не сподобався. Зокрема, чимало користувачів соцмереж порівняли його із косою Юлії Тимошенко, шинами чи ковбасою.

Але ще більше громадськість обурилася тому, що у тендері прийняла участь одна компанія.

Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Редактор: Микола Кобилюк
1-02-2017, 19:05
Коментарів 0 Переглядів 1 302

Теги -


Внаслідок аварії кермувальник загинув на місці події, а пасажир отримав травми

Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.