У зв’язку із великим напливом відвідувачів у абонентних службах підприємств, що надають житлово-комунальні послуги та у приміщенні Єдиного розрахункового центру Чернівецька міська рада нагадує мешканцям міста:
* На офіційному сайті ПАР "Чернівціобленерго" запрацював "Персональний кабінет" споживача елетроенергії. Користувачі мають можливість в будь-який час переглянути інформацію про стан розрахунків, ввести поточні показники лічильника, розрахувати та сформувати рахунок за цими показами, оплатити за спожиту електроенергію. Адреса посилання https://www.myenergy.cv.ua/uk/customer/login
* В ПАТ "Чернівцігаз" розпочав роботу новий Контакт-центр. Метою його створення є запровадження більш ефективного формату взаємодії між споживачами природного газу та ПАТ "Чернівцігаз". Сім днів на тиждень з 08:00 до 20:00 клієнти компанії можуть отримувати консультаційні послуги, зателефонувавши за номером
(0372) 931-904.
Оператори Контакт-центру можуть надати інформацію про стан особового рахунку та розмір пільги або субсидії, якщо такими користується клієнт. Також за номером Контакт-центру споживачі газу Чернівецької області можуть повідомити про фактичні покази лічильника та отримати он-лайн консультацію щодо послуг, які надає компанія.
Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами.
* Телефони для довідок:
КП "Чернівціводоканал" 52-58-58
МКП "Чернівцітеплокомуненерго" 4-79-47
Чернівецького міськРЕМ ВАТ "Чернівціобленерго" 58-34-00, 58-49-80
ПАТ "Чернівцігаз" 54-30-70
* Для інфомування про черги до комунальних служб в коридорі Єдиного розрахункового центру встановлено камеру. Переглянути зображення черг біля кабінетів комунальних підприємств можна на сайті ЄРЦ за посиланням http://erc.chv.ua.
* Також на сайті Єдиного розрахункового центру після 10 числа місяця наступного за розрахунковим можна переглянути інформацію про стан заборгованості мешканців міста за спожиті житлово-комунальні послуги. Постійно на сайті ЄРЦ актуальні тарифи, довідкова інформація, корисні посилання.
* Перших 5-6 робочих днів кожного місяця організаціями надавачами послуг проводиться закриття місяця, підготовка звітів і зведення даних. Тому прийом громадян може не проводитись.
* ПАТ "Чернівцігаз" прийом по п’ятницях не веде.
* Режим роботи КП "Муніципальний інфоцентр", вул.А.Шептицького, 9
Дні прийому:
Понеділок-Пятниця з 9:00 до 13:00 та з 14:00 до 18:00
телефон для довідок 55-14-37
16-09-2015, 09:32
0
7 117