Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
"Чому маю платити 4 грн за діряве відро з гайками?": чернівчанин підрахував, скільки з рейсу зароблять перевізники

Чернівчанин Дмитро Івасюк здійснив математичні підрахунки собівартості одного автобусного маршруту в Чернівцях, та порівняв їх з тарифами за перевезення пасажирів у громадському транспорті міста, які пропонують перевізники.

Відповідний допис чернівчанин розмістив на власній Facebook-сторінці, пише molbuk.ua

Текст допису публікуємо нижче:

Маршрут №20 Руська (гравітон) - Годилів туди і назад 20 км.

Богдан А092 107 КВт Isuzu 4HE1XS EURO-3: 17,5 літрів на 100 км = 0,175 літра на 1 км

0,175*20= 3,5 літри. Нехай пішло 3,6 літри ДТ на рейс (пробки / світлофори / З/Д переїзд).

На АЗС Авіас/Укрнафта/Мавекс роздрібна ціна на дизельне паливо 18,50 грн/літр (ціна вище середньої роздрібної - я не брав оптову і в найдешевшого постачальника спеціально).

Отже 3,6 літри * 18,50 грн = 66,6грн. ~ 67

Кількість місць для сидіння - 22. Нехай в середньому всього було 50 пасажирів за увесь рейс. 3 грн.*50 особи = 150 гривень за рейс.

150 - 67 = 83 грн. - виручка з вирахуваною вартістю пального (яке таке дороге шо капець).

Рейс (точка А - точка В - точка А) здійснюється за 1 годину. Всього нехай було 12 рейсів 1 автобуса. Всього в рейсі 3 автобуси (інтервал 20 хвилин - я засікав).

12х3=36рейсів

36 рейсів х 83 грн. = 2988 грн. виручки за мінусом вартості пального в день.

2988 * 30 днів = 89640 грн. в місяць.

Припустимо всього працювало 4 водія нехай з місячною зарплатнею 3000 грн. Тобто якщо вони працювали 20 днів на місяць (вихідні), то в день вони отримували по 150 грн. + Єдиний соціальний внесок (22% на фонд ЗП) = 183 грн. в день. => 183грн х 30днів х 4 водія = 14640 гривень в міс.

Нехай на запасні частини і витратні матеріали йде - 12000 грн.

В резервний фонд (на чорний день) відраховуємо в місяць 200 грн., то

Нехай власник/директор отримує 10000, заступник 7500 а гол. бухгалтер 7000 = 24500 грн

На телефон - 100 грн в міс., інтернет 120 грн, воду 30, Електрику 500 грн. = 750 грн.

Оренда - 10000 грн.

Прибиральниця - 1450 грн.

Механік - 3660 грн.

Охоронець - 2400 грн

Нехай там ще опалення від газу - 1000 грн. (в середньому на місяць), хз скільки оплата маршруту міськраді (нехай 2500), канцтовари чай кава та супутні вирати 1000 грн в місяць, нехай ще на щось іде 4000 грн. = 8500 грн

Оплата праці лікарю, який оглядає перед маршрутом 3000 грн

Залишок складатиме 8540 грн. - податок на прибуток для під-ва на загальних підставах (25%) = 6405 грн залишку.

Депозити для комерційних підприємств ніхто не відміняв - це ще пару копійок заробітку.

І нагадаю! За даними ДФС у Чернівцецькій обл. пракично усі перевізники показали прибутки за 2015 рік, причому не малі, у всіх вчасно виплачувалась заробітна плата і страхові внески у пенфонд.

То якого фіга я повинен платити 4 гривні (?) за трешак (діряве відро з гайками) на колесах і хамло водія який плювати хотів на графік? (маршрут №10 наприклад)

Маршрут №20 ТОВ ТП "Тарас-2002" - це взірець для багатьох перевізників. Ніколи не бачив відставання від графіку більше ніж на 4 хвилини від заявленого - годинник можна звіряти. Водії при мені ніколи нікому і слова кривого не сказали. Автобуси практично чисті.

Але є перевізники які надзвичайно далекі від ідеалу.

І в цьому #Каспрук правий - є підстави вважати цю акцію під міськрадою змовою перевізників.

Нагадаємо, міський голова Олексій Каспрук назвав анонсований перевізниками страйк "монопольним зговором".

Також Каспрук заявив, що міська рада не допустить до участі у конкурсі перевізників, які вийдуть на страйк 31 травня.

Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Рейтинг:
(голосів: 1)
31-05-2016, 15:09
Коментарів 20 Переглядів 4849

Новини партнерів:
Загрузка...
Hаписав: 1234, Коментарів: 0, Новин: 0, 31 травня 2016 15:41
В новині:
А 7 маршрут- це повний капець! Не те що відхиляються, взагалі не виходять на маршрут, особливо у свята і вихідні!

Hаписав: brrr, Коментарів: 0, Новин: 0, 31 травня 2016 15:46
В новині:
Тут ще не врахували дохід перевізників, який вони отримують від розміщення реклами в/на маршрутних таксі.

Hаписав: brrr, Коментарів: 0, Новин: 0, 31 травня 2016 15:48
В новині:
Тут ще не враховано дохід перевізників від реклами, яку вони розміщують в/на маршрутних таксі. Чому мене змушують за мої ж кошти, які сплачуються за проїзд, дивитися/слухати непотрібну мені інформацію?

Hаписав: місцевий, Коментарів: 0, Новин: 0, 31 травня 2016 16:08
В новині:
Увага! У вас немає прав для перегляду прихованого тексту.
це певно в одну сторону 2988 х 2 = 5976 в день

Hаписав: Ірина, Коментарів: 0, Новин: 0, 31 травня 2016 16:54
В новині:
За 10 маршрут це точно їздять як хочуть. Зранку не можливо вчасно сісти на маршрутку щоб добратись до роботи. Приходиться йти дальше щоб сісти на 18, 36 маршрут які вчасно їздять. Просто їм все мало і мало. На й закуплять нові маршрутки я будуть їздити по графіку я навіть 5 можу платити. Но за це...

Hаписав: Вікторія, Коментарів: 0, Новин: 0, 31 травня 2016 18:44
В новині:
Підрахунки не вірні, оскільки не відняли ще пільгові місця

Hаписав: Медик, Коментарів: 0, Новин: 0, 31 травня 2016 19:41
В новині:
От чомусь в Києві за 4-5 грн. в маршрутному таксі їдеш нормально, швидко, вчасно, прибрано. Але і відстані великі, не те що в нашому місті. Тому вартість має бути навіть не 3 грн. як зараз, а менше.

Hаписав: оприлюдніть кошториси, Коментарів: 0, Новин: 0, 31 травня 2016 20:30
В новині:
1. вартість мусить бути деференційованою. Маршрут 2 і маршрут 12 не можуть бути в одну ціну, троллейбус 1 та 5 теж! тарифи можуть бути сезонні через необхідність додаткових витрат (кондиціонер, обігрівач)
2. мають бути якісь людські умови: кондиціонер замість сквозняку, чистий салон, перевезення рекомендованої кількості людей у салоні, графік.

інакше сильно портиться враження та відношення то влади та перевізників через відстоювання інтересів лише однієї сторони та віджим (грошей за проїзд у даному випадку) у іншої.
ми, на дивані звичайно можем тільки возмущатися, чому делеговані на депутатів та чиновників інтереси громади не відстоюються, але прийде час (вибори, зміна законодавства, інвестори) і ми вам згадаєм це все. це не погроза, просто зараз ви думаєте тільки про свою кишеню, а потім ми будем думати тільки про свої інтереси. якщо всі ланки суспільства не можуть діяти злагоджено, то до європейськості доведеться йти такими міні еволюціями.

Hаписав: тор, Коментарів: 0, Новин: 0, 31 травня 2016 20:35
В новині:
а де кондуктори?

Hаписав: тор, Коментарів: 0, Новин: 0, 31 травня 2016 20:35
В новині:
а де кондуктори?

Hаписав: яя, Коментарів: 0, Новин: 0, 31 травня 2016 20:42
В новині:
Коли проїзд був по 2,50, до зупинки під'їжав бусик і пропонував до к-ру Чернівці за 2 грн., це ж який сенс йому було їздити якщо ця вартість була збиткова чи навіть виходила у ноль? Ще у мене був знайомий, який на віто зранку відвозив сусідів на Калинку за плату, теж нижче офіційної. Який сенс їм було це робити не маючи прибутку? З доброти душевної? Сумніваюсь. Хочу наголосити, що це з пункту А до пункту Б, не підбираючи по дорозі ще кілька людей по 2 рублі.
Тому, якщо перевізники та "незацікавлені" сторони не можуть надати адекватних підтверджень вартості, то можливо треба вибрати інший шлях підрахунку. Порахувавши кількість людей по годинам на всіх зупинках, щоб визначити потребу у транспорті (по санітарних нормах, а не по правилу "рукавички"), і на різницю допустити іншого перевізника (можливо навіть не фірму, а ФОПа, дозволивши йому встановлювати свій тариф), щоб той створив конкуренцію діючому.
Без конкуренції навіть мова не може йти про ринкову вартість.А рентабельність нерозривно пов'язана із ринковими факторами
Хватить замилювати очі.

Hаписав: serge, Коментарів: 0, Новин: 0, 1 червня 2016 09:01
В новині:
Це пост людини дуже далекої від перевезень і взагалі від автомобіля. Зозрахунки взяті з неба. А чи знає автор скількі коштує ремонт двигуна Богдана ( який доречі навіть новий не має розхід 17.5 літрів)? Лише колінчатий вал на цей двигун коштує 2000 ДОЛЛАРІВ США 50 000 грн.(піся року зксплуатаціі цей вал має властивосі дуже часто ломатися). Всі запчастини рахуються в долларах.( курс самі знаєте який) А якшо не хоче автор платити 4 грн. то хай їде тролейбусом. нихто никого не змушує.

Hаписав: калічанка, Коментарів: 0, Новин: 0, 1 червня 2016 09:15
В новині:
Так, 10 маршрут по півгодини, а інколи і довше доводиться чекати. А потім ще і їхати на одній нозі у брудному автобусі, у якого то двері відпадають, то сідушка відвалюється /про її чистоту взагалі мовчу/. Крім того, на відміну від інших маршрутів, ніколи не дають білети. І за ЦЕ підвищують ціну на проїзд?!

Hаписав: чернівчанин, Коментарів: 0, Новин: 0, 1 червня 2016 10:27
В новині:
Цитата: serge
Це пост людини дуже далекої від перевезень і взагалі від автомобіля. Зозрахунки взяті з неба...


От гляньте на вартість перевезення в Києві
http://www.eway.in.ua/ua/cities/kyiv/routes
Невже всі вони працюють собі в збиток?

Скажіть, чому чернівчани мають платити за маршрутки як в Києві, при тому що середня зарплата в Чернівцях за 2015 рік - 3050 грн, а в Києві 8486 грн?

Hаписав: dushka, Коментарів: 87, Новин: 0, 1 червня 2016 12:09
В новині:
Ці наші маршрутки - це окрема тема для розмови! Це дійсно діряве відро з гайками: бруд, сморід, обшарпаність, крісла, на які дуже гидко сідати ...і багато чого іншого!!! Чому таких водіїв не карають анулюванням ліцензії на перевезення??? Адже це не тільки обличчя і культура нашого міста, а й безпека пасажирів. Починаймо щось робити- рухаймося далі в напрямку кращого!!!! Досить балакати... балаканина нічого не змінить! ДІЙМО!!!! ЧУЄШ, ВЛАДО???

Hаписав: Чернівчанин, Коментарів: 0, Новин: 0, 1 червня 2016 12:22
В новині:
Цитата: 1234
А 7 маршрут- це повний капець! Не те що відхиляються, взагалі не виходять на маршрут, особливо у свята і вихідні!

або просто собі їдуть в гараж без пояснень

Hаписав: скажу так, Коментарів: 0, Новин: 0, 1 червня 2016 14:20
В новині:
Цитата: serge
Лише колінчатий вал на цей двигун коштує 2000 ДОЛЛАРІВ США 50 000 грн.(піся року зксплуатаціі цей вал має властивосі дуже часто ломатися). А якшо не хоче автор платити 4 грн. то хай їде тролейбусом. нихто никого не змушує.

хіба перевізники щомісяця капремонт одної і тої ж одиниці транспорту роблять? і так, ви праві, треба користуватись комунальним транспортом, лиш ви забули уточнити, що автобусний та троллейбусний парк громади планомірно знищили. у всіх цивілізованих країнах соціалка ДОТУЄТЬСЯ відповідно до доходів населення. а нам лапшу вішають, про ринкову вартість природних монополій, яку передали у приватну власність. І міські громадські перевезення належать державним компаніям, розвивають громадський електротранспорт (у нас же в цьому році ніякої зміни у тролейбусних маршрутах - ніякого розвитку), щоб не залежати від цін на нафту+екологія (і це з їхніми стандартами євро-4, євро-5 у них загазованість повітря, а у нас взагалі катастрофа).

Hаписав: ВАЛЄРЦЬО, Коментарів: 0, Новин: 0, 1 червня 2016 15:08
В новині:
хочу електроавтобусb з кондиціонером у спільній власності громади

Hаписав: Роман, Коментарів: 0, Новин: 0, 1 червня 2016 16:56
В новині:
Цитата: serge
Це пост людини дуже далекої від перевезень і взагалі від автомобіля. Зозрахунки взяті з неба. А чи знає автор скількі коштує ремонт двигуна Богдана ( який доречі навіть новий не має розхід 17.5 літрів)? Лише колінчатий вал на цей двигун коштує 2000 ДОЛЛАРІВ США 50 000 грн.(піся року зксплуатаціі цей вал має властивосі дуже часто ломатися). Всі запчастини рахуються в долларах.( курс самі знаєте який) А якшо не хоче автор платити 4 грн. то хай їде тролейбусом. нихто никого не змушує.

Я абсолютно вас підтримую!!!! Якщо кожна людина буде робити всі підрахунки на рахунок такого. Тоді всі міліонери. Це люди які не мають машини і уяви в обслуговуванні!

Hаписав: Никита, Коментарів: 0, Новин: 0, 1 червня 2016 21:42
В новині:
Потрібно купити собі по велику і влаштувати страйк цим хамам! Ці монополісти вже дістали, їздимо як шпроти, хамство від водія це щось з чимось і автобуси далекі від ідеалу.
Давайте покажемо їм що клієнт це те що приносить їм більшу вигоду ніж вони клієнту!



Популярне Коментують
• Новини
Погода, Новости, загрузка...
Реставрація ванн у Чернівцях. Реставрувати чи ні? (на правах реклами)

Щодня, повертаючись із роботи, кожен мріє про той час, коли зможе відпочити, розслабитися, поніжитися в білосніжній ванні. Але що робити, якщо вона втратила свій звичний красивий колір, з’явилися подряпини та тріщини?
Київстар підключив до 3G понад 3000 населених пунктів (новини компанії)

На сьогодні 3G-інтернетом від Київстар можуть скористатися майже 22 млн мешканців України в 3011 містах і селищах. Це найбільша територія 3G серед GSM-операторів, що отримали в лютому 2015 ліцензії на надання послуг за новою технологією зв’язку
Благодійники змінюють світ! (новини компанії)

Великі досягнення творяться спільними зусиллями та лише за умов щирого добродійного пориву. Так чернівецькі благодійники подарували можливість комфортного одужання хворим у кількох буковинських лікарнях
Від основ підприємництва до формування бізнес-еліти (на правах реклами)

Про себе, власний бізнес-шлях, реалізоване та заплановане розповів засновник та керівник супермаркету електроніки "Valabi", власник інтернет-магазину побутової техніки та електроніки "Valabi", генеральний директор чернівецького філіалу Міжнародної освітньої мережі Бізнес-шкіл для дітей та підлітків "MiniBoss Business School" Богдан Іванович Лукань.
Чернівецьких підприємців навчать онлайн-інструментам, щоб знати про клієнтів усе (на правах реклами)

Ви плануєте створення або модернізацію інтернет-магазину? Бажаєте підвищити продажі та шукаєте нові ідеї для бізнесу?
• Опитування
Коли отримаємо безвізовий режим з ЄС?
До кінця року
У 2017-му
Ніколи
Безвіз нам не потрібен