Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Кабмін приєднав університет Прядка до ЧНУ

Кабiнет Мiнiстрiв приєднав Буковинський державний фiнансово-економiчний унiверситет до Чернiвецького нацiонального унiверситету iменi Юрiя Федьковича.

Про це, як стало відомо molbuk.ua, йдеться у розпорядженнi КМУ №44 вiд 20 сiчня.

Кабмiн погодився iз пропозицiею Мiнiстерства освiти й науки про реорганiзацiю Буковинського фiнансово-економiчного унiверситету шляхом його приєднання до Чернiвецького унiверситету iменi Федьковича.

Реорганiзацiю планується здiйснити в межах бюджетних призначень, передбачених Мiносвiти для пiдготовки кадрiв.
Розпорядженням передбачено, що студенти Буковинського унiверситету продовжать навчання у Чернiвецькому унiверситетi iменi Федьковича.

Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Рейтинг:
(голосів: 1)
28-01-2016, 17:11
Коментарів 20 Переглядів 8985

Новини партнерів:
Загрузка...
Hаписав: выпускница, Коментарів: 0, Новин: 0, 28 січня 2016 18:46
В новині:
Ужасная идея! Я была студенткой ЧНУ и студенткой финакадемии, и мне есть, что сравнивать! Образование в финакадемии качественное (что база, что квалификация персонала), а в ЧНУ - пародия, или "как 5 лет продаунировать". И, после такого шага, если политика образования будет задаваться ЧНУ, то финакадемию ожидает полная деградация. По коррупции они одинаковы.

Hаписав: Dubanto, Коментарів: 0, Новин: 0, 28 січня 2016 22:39
В новині:
Хотілося б детальнішої інформації. Зокрема, чи буде інститут приєднано до ЧНУ як окремий структурний підрозділ, чи викладачів розформують по різних факультетах, чи буде створено кілька нових спільних факультетів на основі об'єднання відповідних факультетів ЧНУ та БДФЕУ? Цікаво також знати, що буде з коледжем БДФЕУ.

Шановний "Молодий Буковинець", проясніть, будь ласка ситуацію.

Hаписав: Студент випуску 2015 року, Коментарів: 0, Новин: 0, 28 січня 2016 23:52
В новині:
Цитата: выпускница
Ужасная идея! Я была студенткой ЧНУ и студенткой финакадемии, и мне есть, что сравнивать! Образование в финакадемии качественное (что база, что квалификация персонала), а в ЧНУ - пародия, или "как 5 лет продаунировать". И, после такого шага, если политика образования будет задаваться ЧНУ, то финакадемию ожидает полная деградация. По коррупции они одинаковы.


Не знаю коли ви вчилися, але за останні 5 років викладацький склад академії змінився повністю. А точніше помолодшав на добрих років 20-25. Старих викладачів, які підняли ім'я академії, вже давно не має. Замість них на кафедрах повно молоді, яка не хоче і не вміє викладати, особливо з такою низькою зарплатнею. Тепер "продаунувати" можна і в стінах БДФЕУ, і що саме цікаво, ще й зі стипендією. Тотальний недобір кожен рік, призводив до того, що повно ідіотів з низькими рівнем знань отримували державні місця. Боротьба за студентів, ідіотське відношення адміністрації, ніяке студентське самоврядування та знищення самодіяльності самі зруйнували такий чудовий ВУЗ. Я не прихильник цього об'єднання і тим паче не бачу у цьому сенс, але вже давно треба було щось міняти. Про корупцію взагалі мовчу.

Hаписав: ОТТО, Коментарів: 0, Новин: 0, 29 січня 2016 12:00
В новині:
Підтримую обома руками! Досить вже цих курятників розвелося в Чернівцях, які дублюють один одного. Ті ж спеціальності є у всіх вузах, єдина мета - скосити бабло. Та й викладачів кваліфікованих у такому маленькому місті зовсім небагато. Вища освіта має бути елітарною, а не для всіх, хто заплатить. Чекаю з нетерпінням аналогічних рішень і по інших курятниках, яких розвелося в Чернівцях до біса.

Hаписав: Dubanto, Коментарів: 0, Новин: 0, 29 січня 2016 12:44
В новині:
Цитата: ОТТО
Досить вже цих курятників розвелося в Чернівцях, які дублюють один одного. Ті ж спеціальності є у всіх вузах, єдина мета - скосити бабло. Та й викладачів кваліфікованих у такому маленькому місті зовсім небагато. Вища освіта має бути елітарною, а не для всіх, хто заплатить. Чекаю з нетерпінням аналогічних рішень і по інших курятниках, яких розвелося в Чернівцях до біса.


Друже, ви, звісно, маєте рацію. Біда лишень в тім, що від об'єднання десяти курятників все одно не вийде один слоновник. Натомість вийде один великий курятник плюс певна кількість безробітних куроводів на ринку освітянської праці.

Hаписав: ОТТО, Коментарів: 0, Новин: 0, 29 січня 2016 13:11
В новині:
Цитата: Dubanto
Цитата: ОТТО
Досить вже цих курятників розвелося в Чернівцях, які дублюють один одного. Ті ж спеціальності є у всіх вузах, єдина мета - скосити бабло. Та й викладачів кваліфікованих у такому маленькому місті зовсім небагато. Вища освіта має бути елітарною, а не для всіх, хто заплатить. Чекаю з нетерпінням аналогічних рішень і по інших курятниках, яких розвелося в Чернівцях до біса.


Друже, ви, звісно, маєте рацію. Біда лишень в тім, що від об'єднання десяти курятників все одно не вийде один слоновник. Натомість вийде один великий курятник плюс певна кількість безробітних куроводів на ринку освітянської праці.


Ви, пане Дубанто, порівнюєте грішне з праведним. Я маю на увазі ті курятники, які виникли з бугалтерських шкіл (читай ЦПШ), де більше половини куроводів - це заслужені пенсіонери або ті, яких вишвирнули з інших курятників. Про науковий потенціал, рівень - це з розряду пофантазувати. Що ж до національного університету - то тут традиції, кадри, рівень, до якого іншим курятникам - як до неба пішки(тобто, ніколи)

Hаписав: випускниця, Коментарів: 0, Новин: 0, 29 січня 2016 13:38
В новині:
Студенту
Я закінчила кілька років назад заочне відділення, і, на заочному викладали переважно молоді викладачі, як на мене, досить досвідченні, оскільки проблем із поясненням матеріалу у них не виникало, як і у мене не виникало проблем із розумінням матеріалу, легкі для сприйняття підручники. Можливо, вирішальну роль зіграв і той фактор, що навчатись в БДФА я почала не зі шкільної парти, а вже будучи працюючою, так би мовити, більш морально та розумово зрілою))
До ОТТО, ну ви явно "не в темі", таких спеціальностей як в БДФУ не має у інших ВНЗах міносвіти, БДФУ готує досить вузьких спеціалістів і має професійну наукову базу (підручники, лекції, лабораторні роботи, викладачі)

Hаписав: ОТТО, Коментарів: 0, Новин: 0, 29 січня 2016 14:15
В новині:
Цитата: випускниця
Студенту
Я закінчила кілька років назад заочне відділення, і, на заочному викладали переважно молоді викладачі, як на мене, досить досвідченні, оскільки проблем із поясненням матеріалу у них не виникало, як і у мене не виникало проблем із розумінням матеріалу, легкі для сприйняття підручники. Можливо, вирішальну роль зіграв і той фактор, що навчатись в БДФА я почала не зі шкільної парти, а вже будучи працюючою, так би мовити, більш морально та розумово зрілою))
До ОТТО, ну ви явно "не в темі", таких спеціальностей як в БДФУ не має у інших ВНЗах міносвіти, БДФУ готує досить вузьких спеціалістів і має професійну наукову базу (підручники, лекції, лабораторні роботи, викладачі)


Ха-ха! Прошу перелічити! Якщо Ви про спецальність "екологічний компютерний моніторинг", то це з розряду - насмішили, бо жодного(!)
спеціаліста з цієї спеціальності в БДФЕУ немає і в помині (як і в Чернівцях)!

Hаписав: Петро, Коментарів: 0, Новин: 0, 29 січня 2016 16:04
В новині:
Дуже неприємна новина для п.Прядка! Втрачає робоче місце, яке сам собі вибивав, тому підіймає студентів, громадян.... Не може бути безліч однакових вузів, тим паче якщо хтось замутив щось під себе!!! Студенти у виграші - отримають більш престижний та конкурентний диплом!!! Кращі викладачі без роботи не залишаться, хіба що сам "власник" БДФА???
ЧНУ №1 в області по всіх показниках - студенти вітаю!!!

Hаписав: Петро, Коментарів: 0, Новин: 0, 29 січня 2016 16:24
В новині:
Для студентів великий плюс- отримають диплом(більш престижний) ЧНУ, найбільшого і найкращого ВЗУ в області!!!
Для "ВЛАСНИКА" БДФУ в Чернівецькій області обірвуться фінансові надходження, кращі викладачі влаштуються на роботу в ЧНУ на ті ж мізерні зарплати. Захищаючи свою посаду не потрібно маніпулювати людьми!!!

Hаписав: Петро, Коментарів: 0, Новин: 0, 29 січня 2016 16:33
В новині:
Цитата: выпускница
Ужасная идея! Я была студенткой ЧНУ и студенткой финакадемии, и мне есть, что сравнивать! Образование в финакадемии качественное (что база, что квалификация персонала), а в ЧНУ - пародия, или "как 5 лет продаунировать". И, после такого шага, если политика образования будет задаваться ЧНУ, то финакадемию ожидает полная деградация. По коррупции они одинаковы.

ЧНУ це бренд нашої області, всі інші виші з подібними спеціальностями відкрились для заробляння коштів. Якщо таке якісне навчання в фін. коледжі - то він буде добре функціювати як приватний ВУЗ! А студентів бюджетників довчать на кращій в області мат. базі ЧНУ!

Hаписав: Dubanto, Коментарів: 0, Новин: 0, 29 січня 2016 16:51
В новині:
Цитата: ОТТО
Цитата: Dubanto
Цитата: ОТТО
Досить вже цих курятників розвелося в Чернівцях, які дублюють один одного. Ті ж спеціальності є у всіх вузах, єдина мета - скосити бабло. Та й викладачів кваліфікованих у такому маленькому місті зовсім небагато. Вища освіта має бути елітарною, а не для всіх, хто заплатить. Чекаю з нетерпінням аналогічних рішень і по інших курятниках, яких розвелося в Чернівцях до біса.


Друже, ви, звісно, маєте рацію. Біда лишень в тім, що від об'єднання десяти курятників все одно не вийде один слоновник. Натомість вийде один великий курятник плюс певна кількість безробітних куроводів на ринку освітянської праці.


Ви, пане Дубанто, порівнюєте грішне з праведним. Я маю на увазі ті курятники, які виникли з бугалтерських шкіл (читай ЦПШ), де більше половини куроводів - це заслужені пенсіонери або ті, яких вишвирнули з інших курятників. Про науковий потенціал, рівень - це з розряду пофантазувати. Що ж до національного університету - то тут традиції, кадри, рівень, до якого іншим курятникам - як до неба пішки(тобто, ніколи)


Власне, я не можу нічого сказати про науково-освітній рівень БДФЕУ, бо не в темі. Натомість я не в захваті від науково-освітнього рівня ЧНУ, який сьогодні вже далеко навіть не той, що 10 років тому (не кажучи про 20). Я далеко не переконаний, що приєднання БДФЕУ покращить ці показники в обох частинах об'єднаного закладу. Якщо покращить, то я буду лише "за". Однак поки що ми не знаємо навіть конкретні умови цього об'єднання, отож, я маю право на скепсис щодо наслідків.

Hаписав: випускниця, Коментарів: 0, Новин: 0, 29 січня 2016 20:49
В новині:
Цитата: ОТТО

Ха-ха! Прошу перелічити! Якщо Ви про спецальність "екологічний компютерний моніторинг", то це з розряду - насмішили, бо жодного(!)
спеціаліста з цієї спеціальності в БДФЕУ немає і в помині (як і в Чернівцях)!

Отто, ви порискали по сайту і базуюючись на цьому виразили своє експертне фе? БДФУ під Мінфіном готує різних спеціалістів для НБУ, комерційних та держбанків, бюджетних організацій різних ступенів розпорядника, підприємств, інспекцій (є й екологічна інспекція, якщо ви не в курсі), мінфіну та інших міністерств, фіскальних органів, енергетичних галузей і тд. Про згадану вами спеціальність мені нічого сказати - не пам'ятою щоб така при мені була. І не знаю, від чого вам смішно, проте думаю, що дана спеціальність є актуальною в рамках співпраці з ЄС. ЄС помішаний на екологічних програмах постійно фінансує і надає гранти, вважаю, що їм знадобляться місцеві фахівці, коли ЕС почне працювати з Україною в цьому напрямку.

Hаписав: випускниця, Коментарів: 0, Новин: 0, 29 січня 2016 21:03
В новині:
Цитата: Петро

ЧНУ це бренд нашої області, всі інші виші з подібними спеціальностями відкрились для заробляння коштів. Якщо таке якісне навчання в фін. коледжі - то він буде добре функціювати як приватний ВУЗ! А студентів бюджетників довчать на кращій в області мат. базі ЧНУ!

Не обманюйтесь: бренд нашої області - це Резиденція, а не сам ЧНУ. Заберіть у ЧНУ Резиденцію, і що лишиться від бренду?
Я вже писала вище, якісна підготовка більше для державного сектору, ніж для приватного.
На цьому, мої доводи по данному питанню вичерпані. Не маю більше бажання розмовляти із людьми, які не хочуть сприймати мої слова, та й більше додати нічого.
Абітурієнтам та студентам перейматися немає чого, наразі, в рамках співпраці з ЄС, можливостей навчання стає все більше, навідміну від мого часу.
Вчіть мови і перед вами відкриється багато дверей найкращих вишів Европи!
Всім щасти!

Hаписав: Студент випуску 2015 року, Коментарів: 0, Новин: 0, 30 січня 2016 02:22
В новині:
Цитата: випускниця
Студенту
Я закінчила кілька років назад заочне відділення, і, на заочному викладали переважно молоді викладачі, як на мене, досить досвідченні, оскільки проблем із поясненням матеріалу у них не виникало, як і у мене не виникало проблем із розумінням матеріалу, легкі для сприйняття підручники. Можливо, вирішальну роль зіграв і той фактор, що навчатись в БДФА я почала не зі шкільної парти, а вже будучи працюючою, так би мовити, більш морально та розумово зрілою))
До ОТТО, ну ви явно "не в темі", таких спеціальностей як в БДФУ не має у інших ВНЗах міносвіти, БДФУ готує досить вузьких спеціалістів і має професійну наукову базу (підручники, лекції, лабораторні роботи,


Пані "випускниця", я би не хотів говорити про корупційні скандали останніх років на нашому заочному факультеті, і в загальному про навчання там. Думаю що за 5 років навчання, саме навчання, а не відвідування під час начиток і лекцій, дає змогу мені аналізувати, що там діялось. Щодо спеціальностей, ніяких особливих я чесно не бачу http://bsfa.edu.ua/abituri_ntu/perelik_napryamiv_pidgotovki/ якщо знайдете по цьому посиланні то пишіть. Хоча в ЧНУ їх і то більше. Щодо підручників, розкажу як їх пишуть тепер у БДФЕУ. Є така річ, як індивідуальне навчально-дослідницьке завдання для студентів (ІНДЗ). Коли я навчався то із 100 можливих балів за предмет, за так зване ІНДЗ можна було отримати від 5-15 балів, що є досить суттєвим. Багато викладачів, щоб не морочити собі голову з написанням власних лекцій, скидували це на голову студентів у вигляді оцих от ІНДЗ. Якщо не лекцій то точно презентації до них, або і іншого наукового сміття. Як ви розумієте більшість з цих лекцій була нагло скопійована з існуючих книжок, або і того гірше зліплена з незв'язних шматків матеріалу. Потім же ці лекції і стають основою для випуску книжок і підручників наших дорогих викладачів (особливо молодих). Інколи з цього дійсно щось і виходило, але основна кількість є просто шлаком. Не сперечаюсь є викладачі які власноруч розробляють свої лекції, але їх дійсно мало. За 5 років мого навчання єдина людина яка працювала і віддавалась викладанню повністю, був Діденко Василь Миколайович. Він міг засиджуватися з нами і годинами пояснювати основи фінансів, готувати до семінарів у поза навчальний час і заставляв дійсно думати. Він дав мені основу, і я неймовірно вдячний йому. На жаль він уже не викладає, і на мою думку не без допомоги адміністрації ВУЗу.
Я не вчився в ЧНУ, але того БДФЕУ про яке ви говорите уже давно не має, це вже не фінансова академія з незалежним фінансуванням з Мінфіну. Це типічний середняковий ВУЗ від Міносвіти.

А що ж до об'єднання, мені все одно, БДФЕУ себе вичерпало і самознищило. Пора змінюватись, хоча і не у такий спосіб.

Hаписав: студенту, Коментарів: 0, Новин: 0, 30 січня 2016 15:45
В новині:
але того БДФЕУ про яке ви говорите уже давно не має, це вже не фінансова академія з незалежним фінансуванням з Мінфіну. Це типічний середняковий ВУЗ від Міносвіти.

мені прикро це чути
я саме тому і вибрала академію: через те, що там готували спеціалістів для держслужби.
бо вийшло так, що після випуску з чну, у мене були проблеми із працевлаштуванням по спеціальності, я ходила в гороно, і навіть ТАМ не знали, що робити з моїм дипломом, і в чергу на яку викладацьку посаду мене ставити. по суті, диплом був не придатний ані для приватного, ані для державного ринку праці. тому я вирішила більше на граблі не наступати і отримати нормальний диплом, щоб кадровики не прозрівали, що мені можна запропонувати окрім посади, яка не потребує кваліфікації.

Hаписав: студентка, Коментарів: 0, Новин: 0, 30 січня 2016 16:28
В новині:
Я навчаюсь і БДФЕУ і я рада цим змінам!Що стосується матеріального і технічного забезпечення - так , а нас хороші умови для навчання бо корпуси в хорошому стані і це ЄДИНИЙ ПЛЮС.Відчуття що ми в казармі , деканат хамить , ректор хамить !Навіть жінки на вахті - мегери , одного разу на моїх батьків накричали і не пустили в коледж обгрунтовуючи це тим що вони посторонні . Гроші беруть ! Заставляють здавати на все : швабри,крейда, календарики, подарунки деканату івикладачам на сесії це взагалі не обговорюється.Деякі викладачі мають сексуальні стосунки зі студентками і в стінах ВУЗу це багато для кого не секрет ! Платні нб , вилучені від них кошти йдуть керівництву і кишені. Давно пора реорганізувати освітню систему і я надіюся що це початок, занадто багато ВУЗів розвелося.

Hаписав: Просто цікаво, Коментарів: 0, Новин: 0, 30 січня 2016 16:56
В новині:
Під ніком "Випускния" пише сам п.Прядко))

Hаписав: Студент випуску 2015 року, Коментарів: 0, Новин: 0, 31 січня 2016 00:48
В новині:
Цитата: студенту
мені прикро це чути
я саме тому і вибрала академію: через те, що там готували спеціалістів для держслужби.


Ще раз повторюся, що я проти об'єднання! Але все ж, щось треба було робити для покращення роботи БДФЕУ, так довго не могло продовжуватись. Я вчився у цьому ВУЗі тому, що я теж вірив у старе ім'я та імідж академії. Тому сподіваюсь, що це стане невеликим шоком для БДФЕУ та дасть змогу скооперуватися та розвиватися у кращому напрямку!

Hаписав: колишній працівник, Коментарів: 0, Новин: 0, 31 січня 2016 15:17
В новині:
Цитата: студентка
Я навчаюсь і БДФЕУ і я рада цим змінам!Що стосується матеріального і технічного забезпечення - так , а нас хороші умови для навчання бо корпуси в хорошому стані і це ЄДИНИЙ ПЛЮС.Відчуття що ми в казармі , деканат хамить , ректор хамить !Навіть жінки на вахті - мегери , одного разу на моїх батьків накричали і не пустили в коледж обгрунтовуючи це тим що вони посторонні . Гроші беруть ! Заставляють здавати на все : швабри,крейда, календарики, подарунки деканату івикладачам на сесії це взагалі не обговорюється.Деякі викладачі мають сексуальні стосунки зі студентками і в стінах ВУЗу це багато для кого не секрет ! Платні нб , вилучені від них кошти йдуть керівництву і кишені. Давно пора реорганізувати освітню систему і я надіюся що це початок, занадто багато ВУЗів розвелося.


Повністю підтримую. Усе відповідає дійсності на 100%. Молодець, що сказала ПРАВДУ про вуз. Але є факти, яких ти, на жаль, не знаєш....ще гірші, які підривають репутацію вузу.

У Чернівцях розпочали святкувати День незалежності (ФОТО)
Святкування розпочалось з урочистостей на Театральній площі
Україна святкує День Незалежності
25- річниця з дня проголошення
Хабар у мерії Чернівців: посадовець за 5 тисяч обіцяв обійти систему ProZorro (ФОТО)
Заступника директора департаменту затримали на хабарі в 5 тисяч гривень
Популярне Коментують
• Новини
Погода, Новости, загрузка...
Трохи про сервіс по-чернівецьки
Взуття від ТМ "Котофей! – здорові ніжки у дітей (на правах реклами)[/center]
За свою багаторічну історію компанія вивчила всі тонкощі виробництва дитячого взуття. Спеціалісти фабрики ретельно підбирають матеріали, які використовують для виготовлення моделей, та суворо дотримуються виконання усіх вимог якісних стандартів пошиву
ТОВ "Будторгінвест": Даруємо знижку та квадратні метри до Дня Незалежності (на правах реклами)

До свята Дня Незалежності будівельна компанія ТОВ "Будторгінвест" встановлює акційну ціну вартості 1 квадратного метру у новобудові по вул. Руська, 235.
Для чого "Київстар" оновлює мережу в Чернівцях? (новини компанії)

Якщо проводити паралелі, то робота технічних працівників компанії "Київстар" зараз нагадує мурашник, активність якого не знижується навіть у дні екстремально високих температур повітря.
• Опитування
Скільки треба грошей на особу на літній відпочинок:
До 2 тис. грн
До 5 тис. грн
До 10 тис. грн
Понад 10 тис. грн