У "Приват24" стався збій: які сервіси не працювали та що кажуть у банку

У мобільному застосунку "Приват24" сьогодні зранку, 6 вересня, стався збій. Так, спостерігались складнощі при створенні платежів та оновленні виписок.
Про це повідомляє PrivatBank Insider.
{reklama}
"Наразі спостерігаємо складнощі при створенні платежів, оновленні виписки та деяких інших сервісів. Наші фахівці технічного сектору вже займаються усуненням труднощів", - зазначили у "ПриватБанку".
Зазначається, що про стабілізацію роботи онлайн-сервісів буде повідомлено додатково.
Оновлено
"Наразі всі сервіси працюють в стандартному режимі. Дякуємо за довіру", - зазначили у "ПриватБанку".
Зміни в роботі "Приват24"
Нагадаємо, що попередній технічний збій у роботі "Приват24" спостерігався 22 серпня. Клієнти "ПриватБанку" не могли увійти у мобільний застосунок ані з телефона, ані з комп’ютера.
Читайте новини "МБ" у Google News | Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Повернутися назад