DataLife Engine > Новини України / новини > Онлайн-сервіси Приватбанку відновили роботу

Онлайн-сервіси Приватбанку відновили роботу

Онлайн-сервіси Приватбанку відновили роботу

Приватбанк усунув перебої в роботі своїх онлайн-сервісів та веб-сайту.

Про це повідомили на Facebook-сторінці банку.

Так, сайт банку і додаток Приват24 знову запрацювали.

У Приватбанку пояснили, що найбільші українські провайдери інтернету, компанії Укртелеком і DataGroup мали перебої в роботі мережі через аварію ліній зв'язку в Німеччині. Це й стало причиною проблем у роботі онлайн-сервісів банку.

Нагадаємо, кілька місяців тому Приватбанк повідомив про глобальному збої в системі через аварію. Зокрема не працювали банкомати, термінали самообслуговування, не здійснювалося платежі в POS-терміналах і в додатках Приват24 і Liqpay.

Приватбанк за розміром чистих активів посідає 1-е місце (265,9 млрд грн) серед 83 діючих в Україні банків.

18 грудня 2016 року Кабінет міністрів прийняв рішення про націоналізацію державою Приватбанку.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram



Повернутися назад