Українці стали менше сидіти у соцмережах - дослідження
З липня 2016 по липень 2017 року українці збільшили споживання відеотрафіку та зменшили споживання соцмереж.
Такі результати дослідження компанії Ericsson, повідомляє Liga.net
Українці при виборі мобільного оператора керуються якістю інтернету, йдеться у дослідженні. Серед інших вирішальних факторів - якість голосу, підтримка клієнтів та цінова політика оператора.
До прикладу, поляки більше уваги приділяють персоналізації пропозицій та першим враженням від взаємодії з оператором.
Компанія Ericsson прогнозує, що до 2023 року в мережах зв'язку п'ятого покоління (5G) зареєструють 1 млрд підключень. Мережа 5G буде доступною для 20% світового населення.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Повернутися назад